Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Webshops med PAYPAL?

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
*Slut herfra* <- I hvert fald på denne tråd.

Nå men så lad mig gætte videre for dig.

Da de fleste Dankort er Visa Dankort. Vil man her i Danmark kalde et Visa Dankort for Dankort. Og Paypal tager imod Visa Dankort ergo tager de også imod Dankort.

Rent gætværk men lige i din ånd Carsten.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Problemet er vel nærmere, at Paypal ingen kundeservice har,

Nu er jeg jo ikke den store Paypal tilhænger, bl.a. fordi de er så dyre... Men altså...

Den eneste gang jeg har skullet bruge deres support, ringene jeg til dem, og en times tid efter var sagen ordnet... Det var noget med at verificere en konto... - Dette er dog omkring 6 år siden... Men lidt support er der altså, hvis bare man ringer til dem.

Ja okay, men så prøv du at få fraud ordre, så skal du se en ikke eksisterende kundeservice! Vi sendte dem for nogle år siden 15 forskellige mails, og de 14 tik et 100% identiske standard svar, som ik engang besvarede det, som der blev spurgt om...

Paypal er godt lige indtil man får problemer. Så er man bare fucked!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu kunne jeg ikke lagde være med at læse jeres meninger med Paypal, da det er noget jeg har overvejet længe, men desværre i f.eks. Computer/hardware branchen, har man så lavt avance pga. så mange konkurrenter, at det rent tyveri, for en nyopstartet side, at begynde med at køre med Paypal som tager 2,60 kr. + 3,4 % per salg. dvs. et salg af en bærbar på 8000,- vil der komme gebyr på ca. 220,- og for de fleste nyopstartede, vil jeg gætte på det er over halvdelen af indtjeningen, hvis man er konkurrence dygtigt ang. prismæssig mod konkurrenter fra nettet. Nu arbejder jeg selv hos en computer forretning, der er indtjening, selvfølgelig en del højere, men der er også en del andre udgifter man skal forholde sig til, så hvis man nu taqer ud fra det er en butik, så er det 1/4 del af indtjeningen, der ryger direkte til paypal. Det tror jeg også det er en del af grunden til at der ikke mange elektronik shop, ikke har denne her valgmulighed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Michael:

Carsten Kvist:
*Slut herfra* <- I hvert fald på denne tråd.


Nå men så lad mig gætte videre for dig.


Da de fleste Dankort er Visa Dankort. Vil man her i Danmark kalde et Visa Dankort for Dankort. Og Paypal tager imod Visa Dankort ergo tager de også imod Dankort.


Rent gætværk men lige i din ånd Carsten.



Sikke noget vrøvl. PayPal tager imod VISA. Ikke Dankort. At du så fejlagtigt konstaterer at kombinationen af VISA og Dankort svarer til at man modtager Dankort er skræmmende, hvis du rådgiver kunder ud fra den form for logik.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Sikke noget vrøvl. PayPal tager imod VISA. Ikke Dankort. At du så fejlagtigt konstaterer at kombinationen af VISA og Dankort svarer til at man modtager Dankort er skræmmende, hvis du rådgiver kunder ud fra den form for logik.

Kan du virkelig ikke selv læse hvad der står ?. Går hele pointen i det indlæg hen over hovedet på dig ?. Så kan jeg kun anbefale dig at læse hele tråden inden du bare skriver løs næste gang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Slranee!

Til dit held er vi faktisk i gang med at skulle til at lancere et webshop system som bruger Paypal som betalings system!
Du kan i øjeblikket læse mere omkring det og tilmelde dig som beta bruger på http://easyshops.dk

Mvh.
Patrick Røhmer Møller
- Easyshops.dk 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der en liste over danske shops som tager mod paypal?

Finder det især underligt at ingen danske elektronikshops bruger det...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:
Finder det især underligt at ingen danske elektronikshops bruger det...

Hej.

Efter hvad jeg har læst herinde er det vist nok fordi, mange shops der benytter paypal føler sig rigtig dårlig behandlet af Paypal, hvis en kunde laver en klage mod butikken. - Noget med at Paypal så vist fryser alle pengene på kontoen. - Da vi jo så, i DK, har et udemærket alternativ i Nets tror jeg mange vælger den vej.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Efter hvad jeg har læst herinde er det vist nok fordi, mange shops der benytter paypal føler sig rigtig dårlig behandlet af Paypal, hvis en kunde laver en klage mod butikken. - Noget med at Paypal så vist fryser alle pengene på kontoen. - Da vi jo så, i DK, har et udemærket alternativ i Nets tror jeg mange vælger den vej.

Nu er du da kammet helt over ?. Kan du bevise bare 1 af de påstande ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Da de fleste Dankort er Visa Dankort. Vil man her i Danmark kalde et Visa Dankort for Dankort. Og Paypal tager imod Visa Dankort ergo tager de også imod Dankort.

Jeg har et Dankort som IKKE er et VISA/Dankort og jeg kan derfor IKKE bruge PayPal.

Så NEJ PayPal acceptere ikke Dankort!

/Nicolaj

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)