Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning ala DanDomain / wannafind versus wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer pt. hvilken løsning jeg skal vælge mellem, og jeg vil gerne høre hvilke overvejelser jeg bør gøre mig i den forbindelse.

Jeg tænker lidt på en alm. hosted shop løsning som DanDomain / Wannafind versus WordPress.

Konkret skal jeg bruge en ekstrem simpel web-shop. Der vil kun være 4 produkter og nogle undersider + nogle videoklip og lækre billeder. Plus naturligvis tilmelding til nyhedsbrev m.v.

Det er afgørende for mig ikke selv at skulle rode med det tekniske eller opdatering samt at alt foregår online i et nemt interface. Dansk support af en høj kvalitet er vigtigt for mig.

Hvilke overvejelser bør jeg gøre mig?

Hilsen

Kurt.

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt,

Amino's egen blog ligger inde med et rigtigt godt indlæg der berører emnet: http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/01/16/webshop-bibelen-hvilken-platform-skal-jeg-v-230-lge.aspx

En løsningsmulighed ikke beskrevet i det indlæg er; en Umbraco webshop. Umbraco er et dansk-baseret CMS (indholdsstyring system), der giver uendelige muligheder og en utrolig let brugerflade til at redigere både dine 4 produkter, samt alle andre typer indholdssteder på dit kommende website. Umbraco er som udgangspunkt ikke en webshop, men kan konfigureres via. et plugin til at blive en yderst velfunktionel webshop.

En anden ting du så bør overveje er, om det kan betale sig at have en betalingsgateway til fast årligt beløb; eller om du skal benytte dig af alternativer såsom Paypal.

Jeg håber det sendte dig på rette vej, ellers er du meget velkommen til at give mig et kald - så skal jeg nok give dig personlig rådgivning. :)

God aften.

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

En løsning der heller ikke er præsenteret i det indlæg som Thomas henviser til, er SmartWeb, som lyder lidt som det du efterspørger. 

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen. Så det er et ret nemt valg. 

Når du opretter en gratis demo, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du ind til SmartWeb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder er ogs¨å flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Maibritt Overgaard:
En løsning der heller ikke er præsenteret i det indlæg som Thomas henviser til, er SmartWeb, som lyder lidt som det du efterspørger

Jeg er slet ikke uenig med dig Majbritt, Smartweb er et super godt system, men måske du lige som en fodnote skulle gøre opmærksom på, at du sidder i salgsafdelingen hos Smartweb :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)