Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg snyde i skat, med skattely?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 11 person

Hejsa,

Jeg står med en briliant ide.. men uden penge.. (er på su)

Jeg kan måske skaffe små 80000 kr til projektet via sponsorere/donationer..

Men hvordan i al verden kan jeg modtage disse penge uden det påvirker min su??

For mener ikke jeg kan få en VSO ordning, pga. der ingen aktivitet vil være i firmaet under udviklingen af produktet..

Kan jeg modtage disse 80000 ,- på min konto.. for derefter at hæve dem til kolde kontanter.. Vil skat kunne nå at opfange denne aktivitet, som vil løbe over et par dage??

Er det bedre at oprette en konto i skattely land?

Hvordan kan jeg modtage disse penge uden det påvirker min su??? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46526
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

skattely:

Kan jeg modtage disse 80000 ,- på min konto.. for derefter at hæve dem til kolde kontanter.. Vil skat kunne nå at opfange denne aktivitet, som vil løbe over et par dage??

Er det bedre at oprette en konto i skattely land?

Du bør ikke forvente at kunne få alvorlige svar på hvordan du snyder alle os andre i skat. Du skal også regne med at hvis du bevidst snyder i SU så vil du kommer til at hænge på det snydere og det bliver dyrt. Tag dig sammen og drop alle tanker om snyd

Den der betaler skal vel selv som person eller virksomhed ha fradrag for det, og derfor er det let at afsløre den vej ved skattekontrol + det er ikke sikkert en sponsor vil være spor interesseret hvis han ved hvad du har for tanker for pengene

resten vil jeg ikke kommentere under omstændigheder der går ud på at finde metoder skat ikke kan afsløre - det er mig der skal betale + de gamle på alderdomshjemmene og alle dine venner på SU

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

vil med klæde betale skat af det.. Jeg kan bare ikke.. for så mister jeg de penge jeg skal leve for.. De 80000 er udelukkende kun til udvikling af produktet.. (desuden bliver donationer osv. udført via indiegogo.com)

Hvis jeg kendte metoden til at adskille privat økonomi og virksomheds økonomi vil jeg med klæde gøre dette på lovligvis.. Men hvordan?..

Det kan simplet hen ikke være rigtigt, at man igennem en jungle med love og regler.. bare for at modtage penge til udvikling af et produkt.. når man er studerende.. må studerende ikke oprette virksomheder eller hvad?? det skulle man ikke tro i følge de danske regler

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46526
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgeligt må de det og som personlig virksomhed må de køre VSO. Den med at de ikke kan passe at der er en stribe regler burde ikke komme bag på dig, måske snarere at man kan få fuld SU og stadigt bruge den tid man vil på at drive virksomhed. Læs om VSO 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

"vil med glæde betale skat af det.. Jeg kan bare ikke."

Duh! Hør nu her, kammerat. Skal vi virkelig føle sympati med dig på dét grundlag, når du forsøger at snyde Skat? Der er mange forhindringer som selvstændig. Ja, der skal betales skat, og man skal huske at lægge penge til side til moms. Sådan er forudsætningerne for at "få noget op at køre". Jeg begriber ikke, at du kan oprette et så naivt indlæg her på Amino, som i øvrigt lynhurtigt rangerer højt i Google.

Og det ville overraske mig, hvis Skat ikke regelmæssigt kigger med.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det skattely gerne vil vide er om der er en måde han/hun/hen kan komme i gang med en virksomhed uden at miste sin su og faktisk ikke er ude på at snyde nogen,

hvis jeg må komme med et forslag ... lav et nyt indlæg og drop fy ord der er en del brugere her på amino der trigger på den slags 

du er nok stemplet som svindler og bedrager til evig tid så få evt en "ven" til at poste indlægget ...held og lykke med det Yes

Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

skattely,

Kunne du ikke få din sponsor til at låne dig disse penge i
stedet for, altså på markedsvilkår?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46526
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonas33:
jeg tror det skattely gerne vil vide er om der er en måde han/hun/hen kan komme i gang med en virksomhed uden at miste sin su og faktisk ikke er ude på at snyde nogen,

Pænt at tro godt Jonas, men vor ven spørger helt konkret om han kan få pengene ind på en konto og hæve dem inden skat ser det eller om skattely er bedre fra starten osv - Det er altså ikke så underligt hvis man synes det er svindel at snyde i SU - og skat

Trådstarter har nok fået det eneste råd der duer lovligt, nemlig virksomhed under VSO hvor han ikke skatter andet end virksomhedsskat af det han hæver

Jeg tror også at hvis den der skal donere læser at det søges holdt uden om skat og SU, så vil vedkommende der vel vil kunne trække en omkostning fra, trække følehårene til sig - men kør det VSO eller aftal med donator at han giver penge efter hånden som der er en udgift der skal dækkes, for så er der ikke overskud og ikke skat i virksomheden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:

jeg tror det skattely gerne vil vide er om der er en måde han/hun/hen kan komme i gang med en virksomhed uden at miste sin su og faktisk ikke er ude på at snyde nogen,

hvis jeg må komme med et forslag ... lav et nyt indlæg og drop fy ord der er en del brugere her på amino der trigger på den slags 

du er nok stemplet som svindler og bedrager til evig tid så få evt en "ven" til at poste indlægget ...held og lykke med det Yes

Fatter slet ikke, hvordan du kan udlede dette? Det er fint at være positiv, men ikke bare for at fremstå som værende positiv og et frisk pust her på Amino!

Læs lige denne del igen:

"Kan jeg modtage disse 80000 ,- på min konto.. for derefter at hæve dem til kolde kontanter.. Vil skat kunne nå at opfange denne aktivitet, som vil løbe over et par dage??"

Jeg kunne godt tænke mig at læse din positive kommentar til dette!?

Det handler ikke om, at jeg personligt betaler min skat "med glæde", men om, at hvis man lever i dette land, så må man nu engang indordne sig under vores lovregler. Gider man ikke dette land, så må man arbejde på at kunne emigrere. Det gør jeg selv. Men indtil da, så er der altså ikke nogen vej udenom.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Seriøst - hvorfor fucker I alle sammen sådan op, over at man vil prøve at gøre det nemt for sig selv? Cookie er undskyldt mv - han er saglig nok - men jeg forstår stadig ikke, at I er så kategorisk allergiske overfor ting som kan være ansvarspådragende for hans egen hånd. Hvis man hjælper ham, og lader ham arbejde med de 80.000kr og han laver en Simon Spies model og betaler 60.000.000 årligt i skat, så skælder I sikkert ikke ud længere. Men vil han trække 80.000kr ind, uden at skulle ristes af skat, som hakker nogle få hundrede kroner af hans SU, så er I dælme på nakken af ham. Men Jeg kan selvfølgelig godt se, hvor stor en forskel de få hundrede kroner gør om året for os alle sammen.

Og Ja. Fordømmende : Peter Crone , du er idiot, småt-begavet, indskrænket, og så kan I fyre 5 salver af, hvor undergravende Jeg virker, og hvor forfærdeligt det er, hvis ikke alle betaler skat osv.

Til Jeres oplysning - og med vægt på ikke at fornærme cookie - for ham har vi glæde af alle sammen herinde. Jeg er gået konkurs (personlig) og skylder 1.000.000kr væk og har søgt en gældssanering - og ved I hvad? Jeg vil fa'me forsøge, at betale så LIDT som muligt på det. Jeg vil vride mig udenom, hele fucking vejen igennem for at undslippe for at betale, så I andre ærlige skatteborgere kan dele den million jeg skylder. Bankerne og kuratorene sælger i forvejen tingene alt for billigt osv, og er selv med til at øge gælden, og advokater er de mest kriminelle af os alle sammen.

"gud hvor er du usaglig og småt begavet Peter" - Ja. Og - hvad faen vil I gøre ved det? Og ved I hvad? for 3 måneder siden, stiftede Jeg et udenlandsk selskab i min mors navn, og overførte alle mine sorte penge dertil - og dét selskab, har i sidste måned, stiftet et dansk ApS med min mor som direktør - og nu har hun lagt et forhåndsbud på 300.000kr ind på det hus, som jeg skylder næsten 800.000kr i, og banken ser ud til at æde det. SÅ kan Jeg flytte ind igen, og bo til leje hos mig selv. Og det er danske bank der er tale om - hvis I vil have kuratoren og sagsbehandlerens navn hos skat, så skriver i bare privat.

til skattely : glem alt det bullshit. Få donationerne udbetalt kontant / overført til dine forældres konti. Lad dem lave et ApS (bliver sat ned til 50.000kr) nu - eller eventuelt et IVS (iværksætterselskab) og hold dit eget navn udenfor - og brug så dine gode idéer, og nyd for guds skyld din SU. Vær glad for det du har, og det du vil gøre - og nyd solskinnet idag. Og bliver Jeg blokket herinde - så håber jeg du læser indlægget inden! :) Tænk som en kriminel - det er det de andre mener du sender sporadiske signaler om - altid hold dit eget navn væk - aldrig lav gæld - og tag ikke røven på de folk der hjælper dig. Så er der gode chancer for at du lykkedes.

 

Mvh - En udstødt fallent, der begynder igen - så snart chancen er der! :) Og ja - lad være med at sov dårligt om natten, fordi skat ikke kan sende dine 3-400kr din SU ville blive reduceret med, videre til u-landene, og lad være med at tænke på de mange nye hospitaler, skoler osv de ville kunne betale. Og til Jer, der mener min indstilling er asocial. I har fuldkommen ret. :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)