Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hosting.- kan jeg gøre det bedre selv?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har to hjemmesider på et såkaldt delt hosting løsning.

Problemet er bare, at mit webhotel er vildt langsomt. Så enten skal jeg opgrader til en VPS løsning, eller jeg skal forestå hostingen selv.

Jeg har en windows 2008, core2duo server, med 4 ram og sata Harddisk.

Min forbindelse er bredbånd med download på 120 Mbit og 11 bit upload.


Kan jeg få en hurtigere løsning med at gøre det selv? Jeg kan sagtens sætte det grundlæggende op, så der fungerer.

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:

Hej

Jeg har to hjemmesider på et såkaldt delt hosting løsning.

Problemet er bare, at mit webhotel er vildt langsomt. Så enten skal jeg opgrader til en VPS løsning, eller jeg skal forestå hostingen selv.

Jeg har en windows 2008, core2duo server, med 4 ram og sata Harddisk.

Min forbindelse er bredbånd med download på 120 Mbit og 11 bit upload.


Kan jeg få en hurtigere løsning med at gøre det selv? Jeg kan sagtens sætte det grundlæggende op, så der fungerer.

Du kan vel altid prøve :D - Men beregn lige strøm osv, og se hva det koster først :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil mene du kan gør det bedre ved at få en VPS eller finde en anden host, tvivler på at du kan gøre det bedre selv i forhold til strøm, internet osv. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tidligere haft egne servere og får det (nok) aldrig igen. Jeg vil hellere lade andre, som er gode til det, hoste mine løsninger, så jeg kan fokusere på det jeg er god til.

At drive egen server kræver tid, det koster penge i strøm, der skal en UPS på, der skal tages backup, køres opdateringer etc. Altsammen noget der tager fokus fra at drive websitet.

Mvh Carsten

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:

Hej

Jeg har to hjemmesider på et såkaldt delt hosting løsning.

Problemet er bare, at mit webhotel er vildt langsomt. Så enten skal jeg opgrader til en VPS løsning, eller jeg skal forestå hostingen selv.

Jeg har en windows 2008, core2duo server, med 4 ram og sata Harddisk.

Min forbindelse er bredbånd med download på 120 Mbit og 11 bit upload.


Kan jeg få en hurtigere løsning med at gøre det selv? Jeg kan sagtens sætte det grundlæggende op, så der fungerer.

Du kunne vel også bare skifte til en udbyder der ikke er langsom. - Hvis du søger lidt herinde, vil du hurtigt finde frem til nogen.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men jeg ville nu høre, om jeg kunne gøre det bedre end en VPS, da jeg har en rimlig server stående,

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der om jeg godt se, men der er jo bare lier fristende, hvis ens egen server ville køre godt.....

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:

Ja, men jeg ville nu høre, om jeg kunne gøre det bedre end en VPS, da jeg har en rimlig server stående,

Jeg har også hostet selv på et tidspunkt... Jeg flyttede, da min forretning var for vigtig til min udbyders nedetider. Så nu hoster jeg kun selv vores personlige sider, sider til sommerhus o.s.v. ... Mindre vigtige sider.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:

Der om jeg godt se, men der er jo bare lier fristende, hvis ens egen server ville køre godt.....

Bøvlet må GODT NOK ikke være særlig stort, hvis du f.eks. skal holde det op mod en uno-euro.dk hosting... Der jo er incl. strøm og ups og opgraderinger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er der ikke blevet nævnt hvilken udbyder du bruger, for der er jo en del forskel på de forskellige hosting virksomheder.

Har du hørt din udbyder om der kan være en grund til at siden kører langsom ?
For nogle udbyder er nogle gange sløve i en mindre periode, på grund af forskellige ting. 

Det kan også nemt være fordi din hjemmeside ikke er optimeret ordenligt, så det er koden som gør siden langsom.

Jeg vil ikke anbefale dig at hoste selv, fordi at din ISP/internet udbyder nemt kan have ned tid og det er ret dyrt at hoste selv og man bruger en masse tid på det.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)