Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af it produkter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har vidst tidligere været igang med et indlæg enten her på siden eller et andet fora,
omkring dette emne.

Jeg har fornylig oprettet virksomheden Niluan, som hovedsagligt skal leve af detailhandel og it ydelse.

Da det kan være svært at finde nogle leverandør med konkurrence dygtige priser,

hvor det er muligt at få en god indtjening, ville jeg gerne høre omkring jeres erfaring, og om i eventuelt kender nogle gode leverandør.

Jeg har i øjeblikket indgået en aftale med en som leverandør, de levere nogle gode priser på de fleste produkter,

men på for eksempel er deres priser på bærbare pc'er og tablets i den lidt dyre ende, og ville derfor gerne skaffe en som

har nogle bedre priser i præcis dette område.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Du kan undersøge CC-TRADINGDESPEC DENMARKDCS og ALSO ACTEBIS.

Mange tak for dit svar Jan. Despec Danmark, er vidst kun leverandør til tilbehør, og Also og DCS har jeg allerede kontakt til. :)
Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar.

Jeg har undersøgt dem alle sammen, og vil sende en ansøgning af sted.

Jeg har nogle bekymringer. Som lille enkeltmandsvirksomhed er det svært at hamle op med priserne som f.eks. Komplett, Computersalg har. Som jeg nævnte i #1, så er den pågældende leverandør ikke særlige billige, selvom at de informere om at der er flere der af deres forhandler de hovedsagligt lever af deres priser. Hvis det skal være muligt at hamle op med de større forhandler med priserne, så skal man vel bestille et stort antal produkter hjem, og ikke blot bestille 5 stk.

Er det muligt at finde nogle leverandør hvor det stadig vil være muligt at have nogle konkurrence dygtige priser, og få en indtjening på det uden at skulle bestille et stort antal varer hjem afgangen?

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til virkeligheden for IT forhandlere :-)

Jeg har tidligere solgt IT hardware, og det var deprimerende at se lavere priser på edbpriser.dk end vores indkøbspriser. Sommetider var fortjenesten på en PC 50 kr. og det kostede 80 kr. i fragt at få den hjem på kontoret.

Det er en hård branche. Der skal volumen og hårdt arbejde til at skabe sorte tal.

Mvh Carsten

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Velkommen til virkeligheden for IT forhandlere :-)

Jeg har tidligere solgt IT hardware, og det var deprimerende at se lavere priser på edbpriser.dk end vores indkøbspriser. Sommetider var fortjenesten på en PC 50 kr. og det kostede 80 kr. i fragt at få den hjem på kontoret.

Det er en hård branche. Der skal volumen og hårdt arbejde til at skabe sorte tal.

Mvh Carsten

Ja, det er godt nok lidt deprimerende. Det er lige før at det er udgifter i det og ikke nogen fortjeneste. Det kræver selvfølgelig nogle år at få sat et rigtig godt netværk op, og at man bestiller et stort antal vare hjem før at man får nogle ordentlige priser. Men som iværksætter, kan det godt være svært at få et lån, især i en så ung alder som min.
Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en service branche idag :)

Hardwaren følger bare med orderen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)