Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede "Fremtidige" partner.!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

 

Som skrevet i en tidligere tråd, så har jeg en ide, som jeg umiddelbart tror, kun findes på engelsk. Jeg søger derfor interesserede folk, som har mulighed/lyst til at se nærmere på et evt. projekt..

Er klar over at ideen er 10 % og 90 % er hårdt arbejde, derfor søger folk som kunne se potentiale i min ide, og derfor hjælpe med at få be på ideen, så den i fremtiden selv kan gå...

Pt. søger jeg nogen med forstand på website udvikling, som kan komme med feedback på evt. ide, derefter søger jeg en/nogen som evt. kan se potentiale i min ide og evt. måske vil "invistere" tid/penge i projektet...

dette er som sagt en ide, som skal startes helt fra bunden, men som jeg selv mener der er potentiale for at udvikle, som skrevet, så har jeg set det på engelsk, men de engelske websites er Nieche betinget, hvor min ide er en "overall" ide..

Send mig en PB eller svar på dette indlæg, så for i svar retur hurtigst muligt.

MVH Dennis

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Din ide? Hvis den allerede findes, så er det vel ikke rigtigt din ide? Men synes du herinde skal skrive, hvad du tilbyder i det her partnerskab og hvad ideen i store træk går ud på samt hvilke kvalifikationer en partner skal besidde. Til sidst bør du skrive hvad du tilbyder!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback på mit indlæg, har rettet lidt i det og håber at det kan "narrow" lidt ind, hvad det er jeg søger..

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ide vil bla. tjene sin indtægt på selve websitet. der vil ikke på den måde blive solgt "produkter" på wesitet, men nærmere en ydelse/serviece for den søgende "kunde". så som udgangspunkt bliver indtjeningen via websitet, med tiden evt. indtjening ved medlemsskab, men alt dette kommer med tiden i form af udvikling af websitet osv, da der løbende vil ske ændringer i forhold til input/feedback osv. Men her var lidt mere "løst" om min ide..

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis 

Er ung gut på 21 år som har sotr hjememside erfaring med platformen joomla 2.5 

har selv 2 sitet kørende...

lyder spændene men har du mulighed for at fortælle lidt mere om din ide så jeg kan se om jeg har interesse ?? 

Mvh patrick 

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv gerne lidt om hvem i er og hvad i kan tilbyde.. Ideen bliver ikke delt med det samme, hvis jeg bare modtager en mail med teksten, "Jeg vil gerne være med, hvad er din Ide"..

Men skriv gerne lidt om jer selv, og hvad i har af kvalifikationer.. :-)

Mvh

Dennis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)