Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi "bytte" en AdWords kunde?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er glad for, at du kunne bruge mine iagttagelser. 

Jeg er sikker på, at det er en god øvelse for mange AdWords konsulenter. Jeg tror især, at in-house medarbedjere kan have godt af noget ekstra AdWords sparring. Jeg har også nævnt dette blandt mine punkter om gode AdWords vaner i mit seneste indlæg på SearchEngineJournal.com

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har I underskrevet NDA'er eller har I bare forsøgt jer lidt frem indtil videre?

Jeg syntes det er super smart at lade andre garvede folk kigge på annoncerne, men jeg ville som kunde være lidt ked af det, hvis en anden AdWords-konsulent, evt. med konkurrerende kunder i sin portefølje, pludselig fik et indblik i mine kampagner.

Men hvis der kan hjælpes med gode idéer til gavn for kunderne, så er det jo en genial vinkel at få med Smile

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, du har da helt ret - der ligger da en konflikt i øvelsen som sådan. Men jeg vælger at tro, at den positive effekt fint opvejer eventuelle negative aspekter.

Så nej, har faktisk ikke lavet en NDA. Men det er da helt sikkert en god idé omend effekten af en sådan nok vil være minimal.

Har selvfølgelig fået kundens accept af øvelsen. Og kunderne er valgt ud fra visse præmisser, som minimere den nævnte konflikt. Det er niche produkter, hvor AdWords konkurrencen er minimal, de performer rigtigt godt og jeg var gået lidt i stå. Så forhåbentligt, så vil mine kunder kun performe endnu bedre med de info og tips jeg modtager. 

Jeg er i hvert fald rigtigt positiv overrasket over de info modtaget fra Andreas Lolk. Og det vil i sidste ende komme kunden til gode.

Mvh.

Johannes 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Ph.:

Har I underskrevet NDA'er eller har I bare forsøgt jer lidt frem indtil videre?

Jeg syntes det er super smart at lade andre garvede folk kigge på annoncerne, men jeg ville som kunde være lidt ked af det, hvis en anden AdWords-konsulent, evt. med konkurrerende kunder i sin portefølje, pludselig fik et indblik i mine kampagner.

Men hvis der kan hjælpes med gode idéer til gavn for kunderne, så er det jo en genial vinkel at få med Smile

Det skal nævnes, at der ikke var nogen konflikt.

Da jeg fik tilsendt kontiene til at starte med kunne jeg se, at jeg ikke har nogle eksisterende kampagner indenfor segmentet. Havde det været konti, som var i konflikt med dem jeg selv har nu ville jeg med det samme sige nej og bede om andre konti. 

Alle tænker ikke sådan, så en NDA kunne være en fornuftig øvelse. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu resultatet af denne første øvelse. Og lad det være sagt med det samme - de 2 kunder, der indvilligede i denne øvelse har ikke et sekund fortrudt.

En lang række af de tips og optimerings forslag som vi fik af Andreas Lolk er blevet implementeret og afprøvet. Og det var vel og mærke til AdWords kontoer, som allerede performede langt over en gennemsnitlig shop i DK.

For den ene kunde har dette betydet en mindre stigning i konverterings procent, en markant øgning i trafikvolumen og næsten en fordobling i AdWords omsætning.

For den anden kunde, har optimeringerne også betydet en positiv fremgang. Dog ikke i helt sammen niveau som den første, men stadig en fremgang, der så absolut er værd at tage med.

Så jeg kan kun opfordre andre AdWords eksperter til at prøve samme øvelse. Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg vil bede andre AdWords eksperter om at give deres besyv med.

Fortsat god aften og endnu engang tak til Andreas Lolk for hans deltagelse i denne øvelse.

Med venlig hilsen

Johannes Helleland

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johannes Helleland:

Jeg har nu resultatet af denne første øvelse. Og lad det være sagt med det samme - de 2 kunder, der indvilligede i denne øvelse har ikke et sekund fortrudt.

En lang række af de tips og optimerings forslag som vi fik af Andreas Lolk er blevet implementeret og afprøvet. Og det var vel og mærke til AdWords kontoer, som allerede performede langt over en gennemsnitlig shop i DK.

For den ene kunde har dette betydet en mindre stigning i konverterings procent, en markant øgning i trafikvolumen og næsten en fordobling i AdWords omsætning.

For den anden kunde, har optimeringerne også betydet en positiv fremgang. Dog ikke i helt sammen niveau som den første, men stadig en fremgang, der så absolut er værd at tage med.

Så jeg kan kun opfordre andre AdWords eksperter til at prøve samme øvelse. Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg vil bede andre AdWords eksperter om at give deres besyv med.

Fortsat god aften og endnu engang tak til Andreas Lolk for hans deltagelse i denne øvelse.

Med venlig hilsen

Johannes Helleland

Det er rigtig godt at høre, Johannes. Jeg er glad for, at det gav pote. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)