Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP -hvad skal min webshop hedde?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emiel

Fedt indlæg og helt enig i dine punkter dem kan mange web-shop ejere drage nytte af (incl mig selv) altid dejligt at se en mand med ordet i sin magt Smile 

syntes bare siden i henviste til var utrolig diskremenerende men tak for et super godt indlæg herfra i hvert fald 

  

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
syntes bare siden i henviste til var utrolig diskremenerende

jeg kan nok uden at træde nogen over tæerne sige at ingen herinde er interesseret i at tilsvine/diskriminere nogen. siden er et sjovt indslag og leverer fakta på en sjov måde.

når det er sagt, så kunne der godt laves en side som den, hvor der på en pæn måde blev gjort opmærksom på de ting som emil nævner. dem er der nok rigtig mange der ikke tænker over. mange tror jo desværre at en webshop kun handler om at købe ind og sende pakker, når ordrene på magisk vis kommer af sig selv :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Emil.

Det er absolut ikke udelukkende, at jeg vil finde mig en niche og jeg er først lige gået i gang med at undersøge forskellige ting, så skal helt klar i gang med at researche MEGET. Har du nogle gode sider jeg kan bruge?

Jeg vil umiddelbart bruge Googles søgeordsværktøj og se, hvad trafikken er og hvor mange og hvor gode de webshops er som der dukker op ved søgning på Google.
Det kunne også være relevant at finde ud af, hvad pris pr. Klik er på flere søgeord, som jeg gerne vil bruge til Google adwords annoncer.

Jeg arbejder til dagligt hos et firma der har en webshop og sælger til Tyskland, men jeg har i ca. 3 år haft lyst til at starte min egen webshop og med nogle produkter der interesserer mig.
Jeg kender et professionelt firma, som jeg gerne vil have til at lave min webshop, hvor der også tilbydes workshops og det er bare rigtig godt. Har deltaget ved flere.

Gode råd og erfaringer modtages med kyshånd ;0)

Hilsen Tanja

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)