Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en webshop - kan jeg selv klare det?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

DU kan godt selv sætte det op. Installer en gratis Wordpress (google det hvis du er i tvivl) og installer WooCommerce (google det hvis du er i tvivl). Så skal du selv sætte det op og lege lidt med det. Så er du i gang for meget få penge.

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frede

Jeg riget PrestaShop, når jeg hjælper kunder :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt. En af mine venner er lige skiftet fra opencart til prestashop :-)

Men jeg må indrømme at jeg ikke rigtig ser forskellen på prestashop, opencart og magento for den sags skyld..

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Racern

Hvis du gerne vil starte din webshop op på en sikker og nem måde, kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er vi hos GetWebbed.dk i gang med at prøve at samle et begynderkursus, hvor du kan gå derfra med en webshop hvor du har lært at oprette produkter og bruge webshoppen.

// Bo

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kigge på shoporama, det er nok den bedste platform på markedet nu.

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)