Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor skal jeg reklamere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg ejer og driver www.altimobiler.dk hvor jeg sælger brugte Nokia og Sony Ericsson mobiltelefoner.

Mine kunder er i alle aldersgrupper dog har jeg en del fra 40 og op der handler ved mig og tror også det er i den aldersgruppe jeg kan finde flest nye kunder. kunderne jeg har går efter den mobil de kender... altså de har haft en given mobil i 6 år og nu kan den ikke mere og i stedet for at købe en ny model finder de en magen til hos mig.

som det er nu reklamerer jeg i den blå avis med admanager (cirka 300 annoncer) og har ind i mellem en sektionsforside under mobiltelefoner som denne her fra IF forsikring : http://biler.dba.dk/ plus banner reklamer. på gul og gratis har jeg fast 10 annoncer og en lille beskrivelse af min virksomhed. derudover reklamerer jeg også på grønland via postomdeling.

MEN jeg er kommet lidt dertil hvor jeg tænker at DBA der er jeg rimeligt kendt, det samme med gul og gratis. så nu vil jeg udvide med nogen nye steder.... jeg ved bare ikke helt hvor... jeg har set på EB.dk kan man købe en reklame http://www.nemannonce.dk/subscriber/?wid=25&lang=DA dog synes jeg den er lidt lille og det er ikke nogen jeg selv ligger mærke til på nogen måde når jeg er på eb.dk.

Har overvejet lidt FB konkurrencer men tvivler lidt på det giver andet end en masse likes fra folk der så hurtigt glemmer hvem dælen man var og hvad man solgte... samtidig er der i forvejen overfyldt med likes konkurrencer og mange af dem er bare simpelt snyd hvor man alligevel ikke kan vinde noget....

budgettet er på MAX 5.000 om måneden men også gerne meget mindre:)

Nogen forslag?

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder som du gøre det helt rigtigt. Måske er markedet mæt?

Hvorfor skulle nogen fx. Købe en brugt tlf på fx via reklamme på eb? Jeg vil jo går på dba og gul og gratis.


Mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai,

Du skal vel først og fremmest reklamere der hvor dine kunder er? Med de produkter, som du sælger har du sikkert en idé om din målgruppe og alt efter målgruppen, skal du vælge medier - hvem ved, måske er der slet ikke nettet du skal markedsføre dig på?

Samtidig skal du med dit budget vel hårdt gøre op med dig selv hvor du får mest markedsføring i forhold til omsætning/indtjening og måske også sætte dig et mål. 

Held og lykke med det,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spetslai.

det er jeg sikker på det ikke er:) jeg får også en del kunder fra google... og jeg havde aldrig troet folk ville kigge der... men det gør de altså:)

jeg ved fra erfaring at mit kundepotentiale er meget større end det er... jeg skal bare få dem fortalt jeg findes.... mange kigger fx slet ikke på GG eller dba efter en given mobil fordi de ikke tror den kan findes da det er en ældre udgået model, at de har hørt mange skrækhistorier om snyd og lignende....

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om, at du er parat til at bruge affiliate marketing.

Du får bl.a. disse fordele ud af at oprette dit eget affiliateprogram:

  1. Du betaler kun pr. salg (hvis du vælger den afregningsmetode). 
  2. Du får dit eget online salgsteam der arbejder på 100 % provision.
  3. Du behøver ikke i samme grad opsøge nye kunder, det bliver gjort for dig.
Jeg vil anbefale dig , at tage et smut forbi www.partner-ads.com/dk hvor du let kan oprette dit eget affiliateprogram.
En ulempe er, at du ikke har helt den samme styring af dine omkostninger, men så længe du kun skal betale dine affiliates, når du selv tjener penge, går jeg ikke ud fra, at det er det store problem.
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder på FB ideen ikke er helt skidt. Du kan evt. lave en kampagne, hvor sloganet bliver noget med vind din favorit gamle Nokia telefon eller noget i den dur.

På den måde gør du brugerne opmærksomme på de kan fåes endnu, skaber et social fundament for konkurrencen, da mange sikkert finder det nostalgisk og sjovt at dele deres gamle favorit telefoner. Evt. sæt nogle af telefoner på høj kant og lad dem stemme om hvilken deres favorit var. Det er simpelt og 5 telefoner i måneder er langt under dine 5.000 kr. budget. En anden løsning kunne være billig telefon til festivalen eller ting i den retning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)