Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genbrugsbutik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min søster og jeg snakker om at åbne en genbrugsbutik, da der ikke findes sådan en i vores by.
Vi har kig på 2 lokaler som er egnede, men huslejen ligger på 15.000 og 17.000, så der skal sælges en hel del genbrug for at have til huslejen. Derudover skal der være penge til en fuldtidslønning.
Nogle råd til hvordan vi kan komme igang med vores drømmeprojekt?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TennaMS,

Med sådan en husleje lader det til at I også får en del m² til rådighed. Så for at komme godt fra start bør I have varer nok til at fylde butikken 1½ - 2 gange, så den ikke fremstår tom efter en uge, hvis I har ramt rigtigt i byen og kunderne strømmer til fra dag 1.

Men hvad er jeres udgangspunkt? 

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange indbyggere er der i byen. Der skal alligevel være en lille slat for at få det til at løbe rundt.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Lokalerne er på henholdsvis 88 og 113 kvm.
På nuværende tidspunkt er vi stadig kun i tænke stadiet. For der er meget der skal tænkes igennem. For eksempel hvor vi får varerne fra. Vi kan jo nok ikke regne med, at byens borgere bare overstrømmer os med brugte ting (gratis) som vi så kan tjene på at sælge videre ;)
Der er ingen af os der står med startkapital i hånden, så den skal lånes i banken.

Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Indbyggertallet er på 28.000.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

uha - regn med at det første år er rent 0 i forhold til indkøb og salg likviditetsmæssigt - og at I selv skal afholde husleje og være uden løn år 1 - det er ikke en superbillig butik og lager koster likvider, og der går lang tid før der er overskud vil jeg advare om

sorry hvis jeg virker negativ, men det er ikke en drøm at starte noget, og så bare tabe penge - I skal ha kapital og kende steder at skaffe lager - og råd til ikke at hente løn i starten - ellers er den drøn farlig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et sted med meget billigere husleje, eller forsøg at forhandle lejen ned, alternativt forsøg at få billig/gratis husleje i 3/6/9/12 måneder.
Og overvej om i skal tage ting i kommision. Og sidst men ikke mindst drop at lønne jer begge fra starten. En eller begge bør ha en alternativ indtjening, ellers brænder i jer næsten helt sikkert.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)