Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting.dk - Wordpress og Woocommerce?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude!

Jeg er igang med at stable min egen virksomhed på benene, og som udgangspunkt vil jeg forhandle mine produkter gennem en webshop. Jeg overvejer at opsætte min webshop med Wordpress og Woocommerce, da jeg ikke har forstand på kodning.

Derudover har jeg selvfølgelig behov for et webhotel, og der har jeg kigget på webhosting.dk. Ville dette være et fornuftigt valg, og hvor meget "plads" har man brug for til en forholdsvist lille webshop? Jeg kan nemlig se, at de tilbyder 80 GB plads, og jeg ved ikke om dette er tilstrækkeligt.

Jeg håber, at I kan være behjælpelige, så jeg kan komme igang med at sælge.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt vil jeg tro 80 GB er mere end rigeligt både til mail og din webshop mm.

Det afhænger selvfølgelig af hvor mange produkter din webshop skal indeholde og hvor mange billeder, video osv. som er tilknyttet disse.

Hvis du ikke har mange store videofilm eller andet download materiale ville jeg være mere end tryg med at vælge et sådan webhotel. 

Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går udfra du vil sælge covers til mobiler?

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen! 

Har du selv haft erfaringer med webhosting eller Woocommerce?

/Martin

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle jeg dog ville sælge covers til mobiler? :D Det er der efterhånden mange, der gør. I starten vil jeg blot forsøge at sælge lidt forskellige varer lige fra accessories til fiskestænger - i overført betydning.

Blot for at se, om jeg kan få gang i Geschäften og forhåbentligt på sigt køre det på fuld tid.

/Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

WordPress og Woocommerce er et rigtig godt valg efter min mening. Jeg ville dog være utrolig utryg ved at vælge en host som dem. 80 GB for de priser er utrolig billigt.

Så billigt at jeg ikke ville mene at de kan klare at betale løn til deres medarbejdere, betale for gode servere med godt netværk osv. på eller lign. uden på en eller anden måde at cutte i kvaliteten.

Det gør mange for eksempel ved at fylde flere folk på per server - endda så meget op at de har solgt mere plads end der er til rådighed på serveren ud fra den erfaring at de fleste ikke bruger ret meget - mange gange mindre end en GB.

Hvis det bare er en WordPress installation med noget Woocommerce på, lidt videoer, osv., så vil jeg ikke mene du behøver mere end en GB. Så forkæl i stedet din shop med et godt webhotel - men det er jo bare min mening.

God dag.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
utrolig utryg ved at vælge en host som dem

Nu ville jeg personligt nok investere lidt tid på at undersøge en udbyder inden jeg begynder at bruge udtryk som "utroligt utryg", "cutte kvaliteten" hvis du undersøgte sagen lidt ville du se at netop lige denne udbyder er meget åbne med deres statistikker mht serverload, kunder per server og generelt har et ry for at have gode, stabile og ikke mindst hurtige servere, derudover er firmaet et A/S hvilket vel, ihvertfald I mine øjne, borger for en hvis seriøsitet. Var de ikke seriøse var de nok lukket for lang tid siden skal du se.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Kristoffer - Serverfruit:
utrolig utryg ved at vælge en host som dem

Nu ville jeg personligt nok investere lidt tid på at undersøge en udbyder inden jeg begynder at bruge udtryk som "utroligt utryg", "cutte kvaliteten" hvis du undersøgte sagen lidt ville du se at netop lige denne udbyder er meget åbne med deres statistikker mht serverload, kunder per server og generelt har et ry for at have gode, stabile og ikke mindst hurtige servere, derudover er firmaet et A/S hvilket vel, ihvertfald I mine øjne, borger for en hvis seriøsitet. Var de ikke seriøse var de nok lukket for lang tid siden skal du se.

Jeg har skam haft prøvet deres service af tidligere - ikke bare kigget på statistikker eller lignende. Og jeg var ikke tilfreds. Derudover er alt hvad jeg siger også bare at tendensen er sådan når man vælger en udbyder der sælger til sådan lave priser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kristoffer - Serverfruit:
Jeg har skam haft prøvet deres service af tidligere

Hej

Kan se du har oprettet et webhotel i vores system. Du har dog aldrig

1: Uploadet noget

2: Brugt MySQL

3: Brugt vores mailsystem

4: Henvendt dig til vores support

Kan du forklare hvad det er/var du ikke var tilfreds med?

Mvh WebHosting A/S

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

WebHosting Support:

Kristoffer - Serverfruit:
Jeg har skam haft prøvet deres service af tidligere

Hej

Kan se du har oprettet et webhotel i vores system. Du har dog aldrig

1: Uploadet noget

2: Brugt MySQL

3: Brugt vores mailsystem

4: Henvendt dig til vores support

Kan du forklare hvad det er/var du ikke var tilfreds med?

Mvh WebHosting A/S

Jeg har haft nogle små testsider deroppe på jeres system. Måske kigger du ikke på den rigtige bruger? Det jeg oplevede da jeg prøvede jer var

1) Der var problemer med at betale - jeres system gik ind og lavede et eller andet - det er lang tid siden og jeg kan ikke huske det nøjagtigt.

2) Jeg synes personligt ikke at jeg oplevede tilfredsstillende hastighed eller oppetid.

3) Jeg synes jeres kontrolpanel er besværligt at finde rundt i.

4) Jeg har henvendt mig til support før. Og jeg synes ikke svaret gik hurtigt nok.

Dette er min personlige mening. Jeg regner ikke at svare yderligere i denne tråd da jeg allerede har begrundet mine svar godt nok efter min mening.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)