Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskudsopgørelse

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går lige nu i skole og får SU til og med juli og har fået læreplads fra d. 1 august så jeg tænkte hvad jeg skal ændre i forskudsopgørelse.

Skal jeg gå ind og ændre "personlig indkomst" til det jeg samlet kommer til at tjene resten af året?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvor præcis skal ens opgørelse være?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål til... Hvor kan jeg gå ind og se hvad jeg har tjent indtil videre i år, og skal det beløb lægges sammen med det jeg regner med jeg kommer til at tjene resten af året?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mere præcis end du mener at kunne lave den-Du kan ændre så mange gange du vil under året og straffes ikke for forskudsopgørelsen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke ændret noget.

Hvis du stopper din SU får du en ny opgørelse med posten, som også sendes til skat. - starter du i lære sender de også informationer til skat. 

Det du skal gøre er i slutningen af året og tjekke om tallene passer, og om du måske har noget fradrag af en eller anden art.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare sikre mig jeg ikke kører på frikort den første måned og derefter skal betale fuld skat uden fradrag.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Emi-l:

Jeg vil bare sikre mig jeg ikke kører på frikort den første måned og derefter skal betale fuld skat uden fradrag.

Jeg er ret sikker på det kan klares ved at be din arbejdsgiver om, at køre din løn over frikort som a indkomst.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Emi-l:
Så går skat ind og laver et fradrag automatisk? 
Dit fradrag er fordelt over året i lige dele pr måned. Lige nu bruger du det på SU hver måned og fra august bruger det det på din løn

Du kan i begyndelsen af august ændre dit forskud. Din SU på forskuddet står vel som til hele året, men du ser jo hvad den står til og du kan så ændre den til det du faktisk har fået indtil den sluttede og så kan du som løn tilføje det beløb du får som elev fra august og frem og så bliver det så korrekt det kan i første omgang.

Det ændrer formentlig ikke det store hverken ved fradrag per måned eller trækprocent forestiller jeg mig, men du kan trykke - "vis konsekvens" og se hvad det giver for forskel - og du kan som jeg husker det gøre det nu og vælge det gælder fra 1/8 eller vente til 1/8 og gøre det . hvad jeg ville

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står den kører over frikort lige nu det er det jeg ikke kan forstå..

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)