Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importører - Jeg mangler jer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Til start af min nye ide, søger jeg ubegrænsede mængder af importører. Som er villig til at påbegynde salg til b2c markeder. Yderligere detaljer mv. afregning af produkter mv. ser du i den kontrakt som bliver udarbejdet. 

Hovedkrav er at kunden skal tilgodeses

Importøren skal føle at han får noget ud af det, Samt at det kan mærkes på leverandørens hjemmeside.

Lad os tage en uforpligtigende og konstruktiv snak om dine udfordringer, samt mine udfordringer!.

de bedste hilsner

Peter Astrup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Hej Peter

Du er velkommen til at skrive en mail vi vil meget gerne hører mere mm@mooreinvest.dk

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 22:59

pm sendt! :)

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 13:56

Hvor bliver alle importørerne af i denne sammenhæng??

Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:37
Tror du vil få langt bedre respons hvis du beskrev din plan i flere detaljer. En importør importerer varer til DK fra udlandet - søger du importører eller forhandlere (og af hvad)?
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:19

Der er sikkert mange importører - mig selv inklusiv. Men der må noget mere til at vække nysgerrigheden end de få oplysninger der er kommet her. De siger jo ikke rigtig noget.

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 15:51

Tillæg til ovenstående:

Jeg er igang med at samle en MASSE importører til en samlet webshop . - Importland.dk

Kriterierne er som følger: Kunden skal have varen "billigt".

Dvs. Alle priser skal afspejle "engrosprisen"

Importland.dk - Videreformidler salget fra kunde til importør.

Importøren sender varen til kunden fragtfrit! - og står for reklamation.

Målet er at samle så mange som muligt for at skabe en "database" og at kunden konstant oplever nye varer!.

Der kan ikke ligge identiske varer i shoppen - Så er du først med en iphone4 ledning i 2 m i hvid - Så kan der ikke komme andre ind*.

*Det er selvfølgelig en konkurrence som alt andet - Og målet er at kunden skal have varen billigst. - Så Hvis en anden konkurrerende virksomhed kommer med et identisk produkt. Bliver den eksisterende importør kontaktet med det nye prisforslag - Her får man 14 dage til at gå ned i pris eller lade andre komme på banen med dette produkt.

Afregningen mellem importører og Importland.dk - kommer ikke på banen her - Men det kan siges at det er under utrolig favorable betingelser - OG Alt vedr. vareoprettelse mv. sørger importland.dk for. - Det eneste du skal levere er produktbeskrivelse, billede i ok kvalitet og udsalgsprisen.

De bedste weekend hilsner

Peter Astrup 

Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:24
Ok, men sælger importøren ikke typisk sine varer til nogle danske forhandlere og vil han dermed ikke underbyde sine egne salgskanaler?

Mvh
Thomas
Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 16:29

Thomas - Jo selvfølgelig gør de det - og jeg snakker heller ikke om at de skal underbyde nogle - De skal finde en pris som er "engroslignende" - altså importøren beregner en pris der kan holde til fragtomkostninger mv. - men stadig er under markedspriserne. og ikke psykologiske priser med (eks. 49,95).

Det er jo et tilbud, og ikke noget med tvang thomas. - 

I disse tider kan selv importører være sultne efter omsætning jo :) - og det vil jeg jo gerne bidrage til at få vendt.

mvh

Peter astrup

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:54

Du søger virksomheder, der tilbyder dropshipping - ikke decideret importvirksomheder.

Jeg tillader dog at stille mig skeptisk overfor konceptet, men alt mulig held og lykke :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)