Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importører - Jeg mangler jer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob, det Kan være dropshipping leverandører - men bestemt også importvirksomheder.

Har pt. 23 leverandører på plads. 

Importland.dk's afregning er ikke stor ifht. hvor meget importøren får sig. - Interesserede er velkommen til at skrive pm.

mvh

Peter Astrup

Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
@ Peter

Jeg spurgte blot da jeg ikke forstod hvor i fordelen bestod, set fra importøreren side af. Jeg er med på der ingen tvang er her ;)

Mvh
Thomas
Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt ok Thomas :)

Fordelen for Importøren er selvfølgelig at være endnu et sted at blive promoveret, til en yderst lav %sats af omsætningen ... Der er ingen håndtering ved vareoprettelse mv. Så det er bare at vente på salget, jo mere omsætning for importland.dk - Jo mere til importørerne. og jo flere leverandører der er jo mere attraktivt er det for kunderne :)

Håber det er svar nok thomas - og god weekend

mvh

peter

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Astrup @ Hvor bliver alle importørerne af i denne sammenhæng??

Du vil at b2c kunderne skal have en pris der afspejler engropris - men samtidig kunne købe småmængder ?

Det er jo at skyde sig selv i foden som importør - hvilken pris skal vi så give til b2b kunder med god volume ?

Ligeledes har mange importører også egen webshop, hvorfra produkterne allerede sælges, og skal altså til at konkurrere på prisen med sig selv ?

Måske har jeg misforstået din ide - så må du rette mig :)

 

Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, du formulerede det nok bedre end jeg kunne Jesper, men det er jo præcis det jeg heller ikke forstår.. Nå men skidt pyt med det, der er måske nogle der ser en fordel i det og så er det jo fint for dem ;)
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)