Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til gennemgang af udvidet selvangivelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino-revisorer

Jeg søger en revisor, der kan gennemgå mit regnskab. Jeg har alle årets posteringen i et overskueligt excel-ark og har også opsat en årsopgørelse. Da omsætningen er over 300.000 skal jeg dog have en revisors gennemgang påført i min udvidede selvangivelse.

Har det interesse, så send pris og telefonnummer til mig i en privat besked. Fristen er som bekendt 1. juli, så der skal kigges på det snarest. Det skulle dog være ret ligetil, da tallene er påført ligesom 2011 opgørelsen, hvor omsætningen var lige under 300.000 og derfor var jeg fritaget for revisor-gennemgang.

Mvh. Michael Storm 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud fra bogholdere og revisorer helt gratis med Ageras lige her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal afgive regnskabsoplysninger men der er ingen pligt om at en revisor skal bruges.

Du har vel bogført efter dobbelt bogholderis princip og afstemt momsafregningen?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Når jeg går ind for at selvangive på SKAT står der 3 forhold, der kan fritage én. Det ene er blandt andet en omsætning under 300.000. Hvis ikke man er fritaget, så står der, at det skal gennemgås af revisor. Er det mig, der har misforstået noget?

De to andre ting, der kan fritage en, var noget med omsætning over 25 mio. og noget med virksomhedstype (var nogle erhverv, hvor man var fritaget).

Mvh. Michael

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mildest talt  du skal føre regnskab efter årsregsskabsloven og udfylde udvidet selvangelse uanset hvad - revisor pligten har sine helt egne regler som jeg her lader være men du skal føre regnskab efter loven og selvangive hvert år - også for 4 kr tag en revisor ind over inden det løber løbsk og koster

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Du skal ikke bruge en revisor!

Du besvare først, hvorvidt du er fritaget for regnskabsoplysninger med NEJ

Du skal altid udfylde oplysninger om revisor, og her markerer du "Ingen revisor"

Du udfylder herefter de relevante felter i regnskabsoplysningerne, og godkender dem. Hvis der er fejl, så får du besked om, hvilket felt, der er fejludfyldt.

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Mange tak for svaret. Det prøver jeg at gøre.

Jeg er klar over, at jeg skal selvangive hvert år. Det var såmænd ikke det, som spørgsmålet gik på. Spørgsmålet var, om det var et krav med revisor, når omsætningen er over 300.000. Det har jeg nu fået besvaret :)

Mvh. Michael Storm

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)