Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

igen og igen ... webshop.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude. :)
Jeg vil så gerne lave en lille webshop ved siden af min fysisk butik. Jeg vil gerne lave den selv for at spare penge. Jeg har ikke ret meget forstand på opbygning af webshop m.m. Men kan dog finde ud af at bruge en computer.

Hvilken firma/ program skal jeg bruge ? 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi - Det lyder da som en rigtig god ide :) Spring ud i det....

Hvis du SLET SLET ikke har forstand på det, så vil jer gerne anbefale dig WIX.com, som min egen webshop www.adamp.dk også er bygget på.

Wix er en løsning, hvor du helt uden at vide noget om noget, stort set kan lave dig en flot Shop på meget kort tid. - Det er gratis, hvis du ikke har noget imod reklamer, og mærkelig URL. Men det kan løses for et par hundrede kroner. 

En af ulemperne ved Wix er dog, at man kun kan benytte Paypal som betalingsmetode. Der KAN være en vej udenom, men den har jeg desværre ikke selv fundet endnu. Men det er en af grundende til at jeg nu har valgt at flytte over til en Presta shop løsning i stedet. Men jeg ved også "lidt om noget". :)

Hvis du vælger Wix, er du meget velkommen til at kontakte mig, hvis du får brug for hjælp :)

God weekend - Rikke

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det hurtige svar :)
Jeg vil gerne have en dankort løsning på fra starten af da mine kunder vil være dansker , kvinder i 25-45 års gruppen og mange af dem har ikke tilid til fx paypal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du kan start med at købe et billige webhotel. Du kan finde et billige webhotel her: http://billigstewebhosting.dk/ 

Du kan prøve og kig på Wordpress, PrestaShop eller unique free.

Jeg vil nok sige du skal kigge på unique free for der er ikke så sværte og lave en webshop.

Du kan altid skrive en PM så vil jeg godt hjælpe dig.

Du må have en gode dage.

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Heidi:

tak for det hurtige svar :)
Jeg vil gerne have en dankort løsning på fra starten af da mine kunder vil være dansker , kvinder i 25-45 års gruppen og mange af dem har ikke tilid til fx paypal.

Hej igen.

I unique free kan du godt få Dankort in bygget i. Det er med i den :D

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej RIKKESmile

Er du kommet igang med prestashop? Jeg havde hørt det var vildt nemt men efter jeg har prøvet deres live demo version ved administrationen ser det helt helt svært ud hvorimod jeg kunne meget nemt administere shopify som er mega lækkert og nemt....

Eneste ulempe er bare at det koster 200-300kr plus gebyr

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Madridista88:

Hej RIKKESmile

Er du kommet igang med prestashop? Jeg havde hørt det var vildt nemt men efter jeg har prøvet deres live demo version ved administrationen ser det helt helt svært ud hvorimod jeg kunne meget nemt administere shopify som er mega lækkert og nemt....

Eneste ulempe er bare at det koster 200-300kr plus gebyr

Hej MADRID :)

Næææh, jeg sidder stadig lidt fast i det med Sprogpakken ha ha men jeg får mere tid til at sætte mig ned og fordybe mig i det, her i weekenden :) 

Shopify? Det kender jeg ikke til, det må jeg lige kigge nærmere på - Måske kan Heidi også se på det? :)

Tak for tippet ;)

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet rigtig glad for WooCommerce, der er baseret på Wordpress - Så jeg kan kun anbefale det!
Systemet er gratis og man betaler derfor kun for hosting.

Ønsker man et lækkert design til shoppen, kan det nemt betale sig at kigge forbi themeforest.net, hvor priserne ligger på små 55$.

Du er velkommen til at kontakte mig, så vil jeg hellere end gerne fortælle om mine oplevelser med det.
Jeg har også fået solgt et par løsninger baseret på WooCommerce, så opsætning osv. er ikke fremmed for mig.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Først skal du have et domæne, som der også bliver nævnt. F.eks. Fjordens-Wellness.dk, det kan du få for 153 kr. årligt inkl. moms. http://www.andiie.dk/hosting/

Derefter skal du så i gang med webshoppen. Der vil jeg anbefale Unique Free som der også bliver nævnt. Der er nemlig sat et online betalingssystem ind, så du kan modtage dankort, mastercard osv.

Men for at du kan modtage kreditkort, skal du have en betalingsgateway og en indløsningsaftale med f.eks. Nets/Teller eller EUROLINE. Betalingsgatewayen kan vi hjælpe dig med, vi har pt. et tilbud på den. Så den kun koster 135 kr. månedligt ekskl. moms, det første år. Derefter 149 kr. månedligt ekskl. moms. Læs mere her http://www.andiie.dk/betalingsgateway/

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på Andreas (a) andiie.dk

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)