Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smartweb...ik så smart eller mig der er dum???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fra Bricksite startede, brugt dem til alle websites osv. og dette, fordi jeg ikke har et hak forstand på at lave hjemmesider. Men på Bricksite fandt jeg det let at bakse en side sammen og har nu vænnet mig så meget til det at den nye side jeg er blevet anbefalet til vores webshop  (smartweb) er heldt vildt svær... kan ikke finde templates´ne, synes slet ikke jeg kan få det til at ligne en webshop... grrr.

Nogen der måske er vandt til at bruge dem og som kunne have lyst til at guide mig igennem strukturen så jeg formår selv at bakse med det fremover?

Vil selvfølgelig gerne betale for det hvis prisen er nogenlunde :O)

Mvh Sue

Bor I Herlev

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue,

Da du ikke har modtaget nogle svar i denne tråd, kan du prøve at smide opgaven op på Amino Freelancer.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er fordi de løsninger du søger skal være færdige løsninger som eksempel Prestashop har til webshop - Har du prøvet det ?

Eller som mange arbejder med wordpress til brug som reklameside eller blog mm. 

Grunden til at bricksite er så nemt at arbejde med er fordi de kun har få moduler(team's) at vælge imellem, især i deres gamle udgave, mener de er oppe på 15 stk, nu måske lidt flere.

Men det er ikke så svært igen at lave en hjemmeside - om det skal være en webshop løsning eller blog løsning, eller som mange laver et netværk af hjemmesider til linkbuilding, ( og ja Google elsker nyt indhold Devil )

Men hvorfor ikke selv starte en ?

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to...

Har ikke prøvet en presta... måske en idé bare at kaste mig ud i det. 

Er lidt ghængt op med skrigende børn her til aften så skriver mere senere

Venligst Sue

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue,

Har du prøvet at kontakte SmartWeb supporten? Jeg er sikker på at de vil guide dig igennem.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bobby Thygesen:

Hej Sue,

Har du prøvet at kontakte SmartWeb supporten? Jeg er sikker på at de vil guide dig igennem.

nej, men sidder og tænker på at få vores webside (grossist), dealsite, og alm. webshop lavet af et firma. Problemet er bare at skal det se lækkert ud, koster det også, og vi skal bruge de penge vi har sparet op til de produktioner vi har gang i, i udlandet.

Derfor tænkte vi først at lave det selv og så opgradere når der er råd.

Vi må lige gå i tænkeboks...

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

TommysGirl:

Tak for svar begge to...

Har ikke prøvet en presta... måske en idé bare at kaste mig ud i det. 

Er lidt ghængt op med skrigende børn her til aften så skriver mere senere

Venligst Sue

Hvis du er hængt op kan ditwebhotel.dk klare installationen for dig gratis.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens sætte en fin webshop op i SmartWeb selv. Hvis du ønsker at lave nyt design senere, er det også en mulighed.

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue            

Jeg kan godt forstå at du synes at det er lidt svær, det tager altid lidt tid at lære et system at kende – især et system der kan rigtig meget. Men hvis du har lyst, så er der flere måder vi kan hjælpe dig på, helt gratis og du kan selvfølgelig også betale lidt for yderlig hjælp. 

Manualer (gratis)
Hvis du helst selv vil sidde og finde ud af programmet, kan du gøre det ved at læse i vores manualer og se vores hjælpevideoer der trin for trin guider dig igennem opbygning af din webshop (husk at Google eller slå de ord op i en fagbog, som du ikke kender, så du kan forstå hvad der står). Du finder videoer og manualer her: http://www.smartweb.dk/kundeservice/

Support (gratis)
Du kan også få hjælp via telefon supporten, også selvom du kun har en demo. Du er meget velkomme til at ringe til dem på, 43 33 17 93.

Kursus (999 kr.)
Du kan også komme på kursus og få vist hvordan du bruger systemet, du kan læse mere om vores grundkursus her: http://www.smartweb.dk/service-priser/

Der er nogle forskellige muligheder mht. til at få din SmartWeb webshop helt klar.  

Gør det selv – løsningen
Du kan ved hjælp af vores manualer, hjælpevideoer og kundeservice, selv vælge designskabelon, indsætte tekster, oprette produktkategorier, produkter samt uploade logo, billeder ol. 

Vi sætter det op for dig - løsningen
Du kan også få hjælp til at indsætte tekster, oprette produktkategorier, produkter og uploade logo, billeder som du selv levere. Vi fakturerer pr. påbegyndt time 500 kr.  

Den professionelle løsning
Du kan også kontakte en af vores partner, der kan hjælpe dig, med design og indhold. Deres priser starter fra 14.995 kr. og opefter for en komplet implementeret design løsning. Du finder dem her: http://www.smartweb.dk/smartweb-partnere/

Første skridt
Undersøg de forskellige muligheder der er og lad mig vide hvilken vej du vælger, så hjælper jeg dig gerne videre. Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til ovenstående.

Med venlig hilsen

Maibritt Overgaard, SmartWeb

Tlf.:  +45 4333 1793
E-mail: mo@smartweb.dk        

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)