Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E Virksomhed uden alt for høj omsætning?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mit navn er Mathias og er 14 år gammel.

Kan i ikke fortælle mig noget om jeres firmaer og hvordan det går.
Helst jer der har en virksomhed som ikke omsætter alt for mange penge. Jeg vil nemlig gerne starte en virksomhed, som ikke starter med at omsætte for mange penge i starten. Har i nogle idéer til noget der ikke koster så meget at producere. Selvfølgelig hvis det går godt med firmaet, kan jeg omsætte for mere, men lige i starten vil jeg ikke lave det helt store sats. Ved godt det så også kan risikere at jeg ikke kommer nogle vejene med det. Men jeg brænder for at starte en virksomhed som ikke omsætter for så meget. Så har i en god idé til noget, så skriv enlig gerne i kommentarfeltet. Hav en god dag. :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dahl Nielsen:
Jeg vil nemlig gerne starte en virksomhed, som ikke starter med at omsætte for mange penge i starten.
Det behøver du slet ikke at bekymre dig om; det er default-indstillingen.

Men hvis du endelig gerne vil brænde penge af, så start en brugskunstforretning - eller endnu bedre: Det 7. pizzaria i en søvnig stationsby, hvor dit personale får overenskomstmæssig løn og feriepenge Skype-Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg noget online som ikke fylder så meget og som ikke koster så meget at opbygge et lager på. Det kunne f.eks være the eller kaffe :)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vende den om og starte med at sige: Hvad interessere dig, hvad brænder du for, hvilke hobbies har du? Prøv så at overveje om ikke der er noget der som du kunne tænke dig at sælge. Er du vild med gymnastisk, så søg internettet tyndt efter tøj eller tibehør som endnu ikke er i Danmark og begynd at at se om du kan sælge det i små portioner til venner, venners venner og derefter idrætsklubber eller folk online. Er du interesseret i rollespil, er der så noget som er dyrt, eller som igen endnu ikke er i Danmark, så prøv at sælg det i små mængder.

Kort sagt, hvad er din hobby/interesse, starter du der så har du meget bedre chance for succces. Og jeg synes ikke du skal bekymre dig om virksomhedens omsætning, men du skal naturligvis holde dig fra ting som har høje omkostninger, men en stor omsætning er jo bare tegn på du har succes, og den kan du altid justere ved at arbejde mindre.

Hvis du har svært ved at finde på ideer indenfor dine interesseområder, så skriv dem her i tråden, så skal jeg prøve at brainstorme over det (men lad vær med at skriv iværksætteri som interesseområde, skriv gerne noget du har beskæftiget dig med i flere år).

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Rasmus :)

Det behøver dog ikke være noget du interesser dig direkte for men ser du en virksomhedside i noget er det vigtigt at blive "interesseret" i det. Interesse skaber lyst til at blive klogere og man kan aldrig få for meget viden. Den viden kan hjælpe dig til at forstå din målgruppe og træffe de bedste valg hvad angår alt i virksomheden, pris, promotion, produkt, marked osv.

Held og lykke uanset hvad du kommer på :)

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus.
Tusind tak for dit lange svar. Jo ser du, jeg interesserer mig meget for salg. Og jeg har længe gået med tanken om en webshop. Men jeg synes bare altid at webshoppe, har for lidt salg. Jeg har også tænkt på et Import firma, som sender varer ud til butikker. Min interesse ligger på salgs jeg har tænkt meget over nu, om jeg kunne starte et tøjmærke op. Men jeg synes efterhånden ikke man kan finde på nogen designs som tøjet skal være, fordi der liver opdateret i tøjbranchen konstant.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)