Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges til Webprojekter

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en seriøs samarbejdspartner eller to til eksisterede projekter som skal færdigudvikles.

Den ene må meget gerne have en baggrund indenfor det tekniske. Dvs. programmering. Vi bruger WP og PHP

Den anden må meget gerne have kendskab til digital kommunikation og markedsføring. Primært områder som  SEO, link building, blogs mv.

Vi er kun interesseret i seriøse henvendelser fra nogle der ved at man ikke kommer sovende til succes.

Til gengæld kan vi tilbyde sparring og hjælp samt ikke mindst nogle meget spændende projekter med et sort potentiale.

Send en PM og fortæl lidt om dig selv.  Så vil vi herefter fortælle om vores projekter og muligheder.

Venlig hilsen

M. Farshi

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det lønnet arbejde?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

er nok fejl skrevet (   projekter med et sort potentiale   )

:)

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ups - to ting der ikke klinger "professionelt" i min ører.. "PhP" og "WP"... :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:
Ups - to ting der ikke klinger "professionelt" i min ører.. "PhP" og "WP"

I håb om at jeg har misforstået dit budskab, kunne jeg godt tænke mig hvis du ville uddybe hvad det er der "klinger uprofessionelt" for dig i den sammenhæng?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dan.

Det er i virkeligheden noget pjat, men det er efterhånden svært at tage i hvertfald WordPress seriøst i en professionel sammenhæng, når man er aktivAmino. Der vrimler med tilbud - f.eks. "3 komplette wordpress løsninger for bare 700,- kr. pr. stk...." og "200,- kr. under vores normale pris"... så jeg bliver bare "SÅ TRÆT" når man bruger ordet professionelt i den sammenhæng..

Fordi.. Jeg er ganske overbevist om at WordPress sikkert er et fint CMS/Blog tool og at det kan ligeså meget eller ligeså lidt som alt mulig andet på markedet - men det er bare en frygtelig kedelig tendens til at "gratis" bliver = langt langt langt under niveau af hvad en kunde bør kunne stille af krav til sin leverandør!

Jeg er da klar over at der er masser som jubler over at få en hjemmeside, bygget på et gratis tema, med tekster skrevet for 7 ører pr. ord og søgemaskineoptimering, som gør at man havner på alle mulige lorte sider fordi man tilfældigvis skrev et ord, som kunne lokke én ind på en lortehjemmeside med dårlige tekster, dårlige billeder, dårlig købsoplevelse - ja dårligt det hele.. Ikke fordi WP ikke kan - men fordi lav pris nu engang rimer på dårlig kvalitet...

SÅH... når en bruger her på Amino skriver at de mangler en partner - så handler det måske om IT - men det handler måske mere om pris, eller strategi, eller...

Derfor bliver jeg bare SÅ træt.. Gad godt vide hvor mange her på Amino der har købt en 700,- kr. hjemmeside og rent faktisk får større værdi ud af den, end de 700,- kr...  I mit firma svarer 700,- kr. til mindre end én times arbejde - og jeg har heldigvis ikke problemer med at sælge min tid!

Jeg er éngang faldet for et "knaldtilbud" her på Amino - og oh my god - hvor var det dårligt det jeg fik tilbage.. Det var så dårligt, at jeg skyndte mig at betale regningen og skrev til den gode mand - at jeg altså ikke kunne bruge tid på at rette fejl/misforstået kommunikation m.v. fordi min egen timepris er højere end hele hans projekt..

Hvis man er seriøs omkring udvikling - så vær helt klar og præcis hvad man ønsker, skaf finansieringen, hav forretningsplanen klar og så søg efter samarbejdspartnere, hvor det er forretningen og IKKE teknologivalget, som er afgørende før man overhovedet er igang!

Tænk hvis trådstater kunne finde den helt rette partner - som dog udvikler i xyz... mon ikke det ville være bedre for løsningen???

/Morten

N.B. Hvis nogen læser dette, som kan pege på en professionel Wordpress løsning, som IKKE er baseret på et tema, nappet fra et eller website der giver eller sælger templates og hvor der er super fede features i - så kunne jeg RIGTIG godt tænke mig et link... 

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit uddybende svar.

Jeg synes bestemt du har ret. Jeg var dog bange for at du skulle til at pege på PHP som et sprog de professionelle ikke ville bruge. ;)

Vi er helt på bølgelængde hvad angår WordPress.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den her tråd er vidst drejet helt ud på et sidespor hvor den egentlig ikke hører hjemme..

Morten jeg synes du skal ytre dine meninger i en privat besked til vedkommene du ønsker skal have det at vide. Den ''fine'' lange besked er i hvert fald helt ude af kontekst sammenligner med hvad trådstarter ønsker/søger. Det er jo en indirekte tilsvining  af deres projekt eftersom de benytter sig af WP...

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og for lige at forsvare Wordpress, så er det heldgivis ikke CMS'ets skyld, at det er nemt for folk at tjene penge på det :-)

Wordpress er et fantastisk CMS, som i mine øjne langt overgår mange af de "store" (lidt forkert at sige store, da Wordpress sidder på en ret stor den af verdens hjemmesider, så vidt jeg husker) i fleksibilitet og brugervenlighed.

Valg af CMS er som alt muligt andet, et religionsspørgsmål, og et spørgsmål om at vælge det rigtige værktøj til opgaven. Det er ingen problem at bygge voldsomt avancerede og professionelle sites i Wordpress - jeg har selv bidraget med min del (og nej, de koster ikk 700kr - der er vi oppe i 5- og 6-cifrede beløb).

Edit:

For lige at bidrage med lidt on-topic også, så er det yderst sjældent at man finder gode og professionelle udviklere, der ønsker at gå ind i et projekt som ikke er lønnet. Især ikke med den mængde af information der er givet her i tråden.

Det er sikkert ikke umuligt at finde en, men det bliver ikke en nem opgave. Det gode (og forbandelsen) ved at være udvikler er, at man aldrig løber tør for ideer man selv kan udvikle.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Reitoft:

Din besked og begrundelse her for hvorfor PHP og WP ikke er professionel er 10x mere uprofessionelt.

Nogle af verdens største hjemmesider bruger Wordpress, bare fordi der nogle derude der laver elendigt arbejde, har det jo intet at gøre med dem der sagtens kan sit kram og lave en wordpress hjemmeside til en flot og unik hjemmeside til en god pris. 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)