Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konstruktiv kritik af smykke website

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser super godt ud! Dog er jeg enige med de andre i at logoet bør ændres. Lige nu leder skrifttypen mig hen imod den samme som min lokale bazar benytter sig af :-)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rigtig flot side ... 

Logoet er jeg dog enig i at det ikke hænger sammen med det siden skulle signalere i forhold til seriøsitet.

Ellers flot.

Mvh S

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan.

Her er de ting jeg lige er faldet over da jeg gik siden igennem - har ikke læst de andres svar så kan være noget går igen:

- Jeres sammenlign funktion virker ikke, den skriver produktet er tilføjet men får stadig: "Der er ingen varer til sammenligning" ude i venstre menu

- Fjern tags, ydeligere produktinformation fra produktsiden. Kunden får intet ud af tags, og sådan som ydeligere produktinformation står givet nu er der faktisk ikke meget ydeligere at hente.

- Fjern sæt på ønskeliste funktionen (Er der nogensinde nogen der har brugt den?) 

- På bestillingsside har i et felt hvor man kan vælge Land som skal udfyldes, men der er kun Danmark - fjern den, den er overflødig.

- Husk at få skrevet nogen lange unikke tekster til produkterne.

- Evt. mulighed for at "dele" smykkerne på sin væg? (Har ingen erfaring med hvor mange der benytter dette, men kunne forstille mig det var brugbart indenfor lige præcis mode, smykker etc) 

Det var det jeg lige fandt på en hurtig gennemgang :-)

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner et mere klart førstehåndsindtryk af, hvad du sælger. Er det halskæder, ringe, ure eller det hele? Er det til kvinder, mænd eller børn? Er det eksklusivt eller billigt?

Du kan løse det ved at skrive en kort tekst under logoet (som jeg også er enig med de andre i, at det skal laves om), hvad det er, du sælger, og hvem du henvender dig til. 

Du bør også strukturere din venstre menu bedre, så den er mere overskuelig. I stedet for at have 20 underkategorier, bør du måske lave 3-4 hovedkategorier (f.x mænd, kvinder, mærker) og så 5-8 underkategorier.

Når jeg trykker på "Vægure" er der ingen produkter... 

Hvad er formålet med slideren på forsiden? Der er intet call2action, og jeg kan ikke trykke på den billedet...

De der bokse med "10% rabat køb over 1.000 kr" - her savner jeg igen, at jeg kan trykke på det for at læse mere...

De 3 produkter under "Nyheder" - her ville jeg hellere vise 6-9 mest solgte produkter i stedet for.

Jeg ville få linksene "Min konto", "Log ind" osv. væk i toppen og så hellere gøre plads til indkøbskurven, som ligger gemt under venstre menuen. 

Det der sammenlign produkter i venstre side ville jeg overveje, om overhovedet skal være der. Er der nogen der bruger det?

Giv mig en grund til at tilmelde mig nyhedsbrevet...

På kategoriniveau er det meget white space i højre side. Her ville jeg bruge pladsen til at enten vise 3 produkter i stedet for 4 eller gøre produktbillederne større, så det fylder mere.

"Læg i kurv" på produkterne ville jeg ændre til "Se produkt". Tror ikke der er nogen, der med det samme trykker på "Læg i kurv" til at produkt til 1.000 kr uden at have set det. Overvej også at slette "Ønskeseddel" og "Sammenlign" her.

På produktniveau savner jeg nogle bedre produktbilleder. Hvem køber en ring til 18.600 kr med kun ét dårligt billede. Jeg skal scrolle rimelig langt ned for at finde "Læg i kurv" knappen. Få den længere op og gør den mere synlig (anden farve og større). 

Hvordan kan jeg vide, hvilken størrelse jeg skal købe? Her savner jeg en guide, der kan vejlede mig.

"Tags på produkter" funktionen ville jeg også få væk. Bare fordi webshopsystemet har en masse funktioner, betyder det ikke, at du skal bruge dem alle :)

Der er ingen grund til at have funktionen "Flere visninger", når der kun er ét billede på alle produkter. 

Savner også nogle bedre/længere produktbeskrivelser. Hvorfor skal jeg købe en ring til 18.600 kr fremfor den til 1.100 kr? Hvad er forskellen? Hvad vil 14 kt guld sige? Kan den bruges, som forlovelsesring eller gaveidé?

Kontaktsiden er ikke meget overbevisende. Hvem får jeg fat i, når jeg udfylder kontaktformularen? Hvor lang tid skal jeg vente på svar? Er der ikke en e-mail adresse, hvis jeg vil skrive fra mit eget e-mailprogram fremfor formularen? Kan jeg ikke ringe, så jeg får svar med det samme?

Derudover savner jeg en "Om os" side. Hvem står bag siden? Hvorfor har du åbnet den? Hvad er formålet? Få også billede/video ind :)

I indkøbskurven bør du ændre farven på de vigtigste knapper, så de ikke er samme farve, som de andre. Her tænker jeg på "Gå til bestilling". I checkout flowet - skal du absolut bruge mit telefonnummer? Kan jeg vælge mellem at betale 0 og 50 kr i fragt? Hvad er forskellen? 

Generelt savner jeg noget tryghed - hvem står bag siden? hvor lang er leveringstiden? hvor lang fortrydelsesret har jeg? bliver pakken sendt med Post Danmark?

Håber du kunne bruge det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt med så meget konstruktiv kritik! - Mange tak.

Jeg vil i morgen begynde, at få det lavet.

Med venlig hilsen

Stefan J

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)