Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg rette op på?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Kitedanmark.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

http://aktivkrop.dk

Hej i dejlige mennesker på amino.

Vil i være venlige at kigge på min hjemmeside aktivkrop.dk?

Min hjemmeside er primært målrettet Crossfitmassage og Triathlonmassage, med henblik på skadesbehandling.

Jeg tilbyder også fysiologisk sportsmassage til klienter uden for triathlon og crossfit verdenen.

Jeg vil gerne have i kigger på brugervenligheden i form af valg af behandlingsform og letheden i booking system. 

Derudover også på opbygning af sitet.

I må gerne oprette en booking tid, dog skriv Amino i kommentarfeltet, så slipper jeg nemlig for at køre forgæves til klinikken :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige få tid senere i aften til at kigge nærmere, men faldt over et par enkelte ting ved første kig:

Under "Kontakt" har du en "Submit form" knap - Denne så jeg nok gerne oversat til dansk når resten af, syntes ikke det virker så godt at lige den er på engelsk.

Inde under "Om Mig" syntes jeg ikke det fungere super med "Hvad kan jeg???" .. Det "???" virker mere som noget jeg ville skrive på MSN eller lign, og ikke på en ordenlig hjemmeside.

Det "Book tid" felt der er i toppen af samtlige katogorier skal jeg ærligt indrømme genere mig en smule. Det har jeg ikke lyst til at få smidt i hoved under samtlige ting jeg vil læse om, men det kan da godt ske det fungere rent salgs mæssigt, skal jeg ikke udtale mig om.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Lad mig starte med at sige, at jeg synes det er et fint WordPress tema du har valgt. Jeg har valgt at kigge på din forside og dit bookingsystem.

Omkring brugervenligheden på siden:

Forsiden:

Hvis jeg var dig ville jeg ikke have "Find os på Facebook" som det første den besøgende ser. Jeg ville starte ud med et billede som fortalte, hvad det er du helt præcis kan tilbyde dine kunder.

Da du tilbyder en service, hvor kunder skal besøge dig fysisk, ville jeg skrive din adresse på et af dine slideshow-billeder. På den måde får du hurtigt sorteret de besøgende fra, som bor for langt væk, mens du giver de besøgende som bor tæt på, et lille incitament til at kigge videre på siden.

Din CTA (BOOK TID) samt medfølgende salgstekst kunne godt være bedre. Du kunne kort forklare, hvorfor den besøgende bør booke en tid hos dig; her kan du nemt flashe dit Unique Selling Proposition. "BOOK TID" er åbenlyst og straight to the point, men hvis jeg var dig ville jeg teste en anden variation, f.eks "BLIV BEHANDLET I DAG" eller noget i den dur.

Kundeudtalelser er rigtig gode til at opbygge tillid. Hvis det er muligt, ville jeg spørge dem som har skrevet en anmeldelse, om du kan få lov til at lægge et billede af dem op ved siden af deres anmeldelse. Det får dem til at virke mere ægte.

Fint logo. Jeg tror det kunne blive endnu bedre, hvis du også havde en kort tagline.

Booking:

Nemt og overskueligt. Jeg ville måske fjerne "mobil"-feltet, for at benytte så få stopklodser som muligt. Næsten alle danskere har mobiltelefoner i dag, og de fleste skriver deres mobilnummer i sådan et felt.

Håber du kan bruge det til noget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)