Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi betale telesælgere efter metoden No Pay No Cure???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue.

Jeg vil helt klart bare starte ud med at sælge selv, du kan altid ringe rundt og sende materiale eller vare prøver.
men det er lidt ved at blive en udgået metode fordi jeg køber ikke noget over tlf bare fordi du ringer til mig det er der så mange sælgere der gør.

Derimod skal du ringe og booke et salgs møde med forretningen, under denne samtale kan du også lave et salg hvis kunden er yderst interesseret.
Dog anbefales det på det kraftigste at tage ud og få sagt hej til dine kunder..

Der er flere grunde... Det er meget sværere at sige nej til en kunde IRL end over tlf - (tænk på hvor mange sælgere der ringer hver dag)
Nu tænker du jeg kan jo ringe til langt flere end jeg kan køre rundt og møde.

Hvor mit svar er - Du får med garanti også langt flere NEJ - tak ikke interesseret end hvis du / i mødte op.

Nu taler du om arbejde, børn og tid.

Her er min ide. Lad vær med at tage på ferie i år. Brug jeres ferie på forskudt tid. han tager 2 uger - du tager 2 uger - han tager 2 uger - du tager 2 uger.
Så har i begge brugt 4 uger = 2 mdr i alt. på at arrangere møder tage ud og mødes og forhåbentligt fået nogle salg.
(der ik nogle virksomheder hvor det ikke går ud på salg) så efter de 2 mdr så må i regne på hvem af jer skal opsige jeres job ellers må i som andre folk har foreslået regne ud hvad kan i tilbyde en sælger om mdr - hvor meget skal han sælge for at kunne bære sin egen løn?

I håber sikkert på, at kunderne ringer og genbestiller varerne selv, ja det gør mange men derfor er det jo meget nemt, at gribe telefonen til nuværende kunder og lave opfølgende salg og høre om hvad kunderne syntes om produktet, hvordan salget er gået, hvilken placering varen har i butikken osv.
Det kunne også være du i havde fået nye vare hjem - igen meget nemmere når kunde kontakten er etableret.

håber du / i kunne bruge det til noget.

Og jo i kan og må sagtens hyre sælgere på ren provision, til jeres eget telemarketings lokaler.
Hvis i ønsker dette. I kan endda kontakte jobcentrene og få fat i arbejdsløse med erfaring i telemarketing.
De kan komme på jobtilskud og ud fra dem kan i håndplukke de sælgere der gør det godt og fastansætte dem.
På dem måde er i også med til at skabe jobs til ledige som jeg mener er del af alle iværksætters pligt.


Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
tak for jeres svar. En freelancer på time er en god idé.
Vi ved at ønskebørn gerne vil have vores produkter så når de først er kommet derud tror jeg det bliver lettere.
Vi kommer nok også til at benytte en barnepige.

Venlig hilsen os

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jens lykke.
Tak for svar.
Vi prøver at fordele arbejdet og vil helt klart prøve at kontakte jobcenteret. Det var en god idé. Må man ansatte på prøve ?

På forhånd tak.

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg arbejder både hjemme og deltids ude som sælger, mine krav er at få fast betaling som dækker telefon, internet og hvad der ellers skulle være af udgifter til at kunne udføre jobbet, der efter vil det være ok med betaling pr. Udført salg.
I skal være velkommen til at kontakte mig.
Mvh jan jensen

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

xjpjx:
Hej
Jeg arbejder både hjemme og deltids ude som sælger, mine krav er at få fast betaling som dækker telefon, internet og hvad der ellers skulle være af udgifter til at kunne udføre jobbet, der efter vil det være ok med betaling pr. Udført salg.
I skal være velkommen til at kontakte mig.
Mvh jan jensen

Hej Jan.

Det lyder interessant.

Selvfølgelig betaler vi for udgifter i forbindelse med jobbet.

Hvor i landet bor du? Evt. ring til os på 50667298

mvh Sue

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)