Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må et grund seo kursus på mellem 3 til 5 timer koste?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gætte på at de fleste som betaler 1000-1500 kroner for et sådan kursus allerede har en Wordpress side med hosting, eller er på vej til at få det. Jeg tror altså ikke det vil bringe meget værdi til kursisterne.

Men hvis den som afholder kurset har adgang til links fra alle mulige steder (det har den slags jo ofte), så ville det da være oplagt at tilbyde at de tre første gode links var inkluderet i kurset.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også som udgangspunkt at mange der smider 1000 kr har en side allerede og godt vil have info til at lave SEO på den.

Men det kan da godt ske at der er flere helt uden en side der vil smide de penge på et SEO kursus, det syntes jeg du skulle undersøge nærmere, for en skam at tilbyde det hvis hoved parten ikke har brug for den.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at 500 til 1000 kroner lyder af for meget.

Jeg ville nok prøve med 799,-
Som et godt tilbud med den rette konsulent.

Så kan der måske være kaffe/the, en sandwich og en sodavand med i prisen, når nu det er ca. 5 timer.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad indeholder et grundkursus egentlig?

Det kommer jo også lidt an på hvad man kan forvente at få ud af pengene.

Det skal jo helst være sådan at man får lidt mere end man får ud af at læse Light versionen af SEO-LEX

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at være med på dette kursus hvis det er her i københavnsområdet

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har skrevet det blir i Herlev ;)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Endnu engang tak for feedback.

Jeg giver dig ret i at seo lex er en fanatisk bog, som jeg selv har haft meget glæde af, og har fået mange gode råd.

Jeg er af den mening, at da vi som personer lære på forskelig vis, så tror jeg der både er brug for gode bøger som seo lex og kurser, hvor du har læreren helt tæt på, og kan stille spørgsmål.

Værdi som der e r del der snakker om, er også meget op til den enkelte at ligge en masse arrangement i kurset, for at få alt ud af det.

Hvad indeholder et godt grundkursus, ja det er spørgsmålet.
Men tror det er svært at difinerer, for nogle er det at bliver præsenteret ind i Google vidunderlige verden, hvor du lære alt det grundlæggende om seo, for andre kræver det meget andet end det.

Vi kommer med en grundig beskriverelse, hvor der ikke bliver tvivl om, hvad man får på dette kursus.

Men hvad er et godt derunder kursus for dig?

Hilsen
Brian fjelde
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej salminen77

Jeg vender tilbage til dig.

Smid mig en mail på info@bjfmedia.dk, så bliver du den første jeg henvender mig til.

Som sagt så vil kurset bliver afholdt i gode kursus lokaler i herlev.

Hilsen
Brian fjelde
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:


Føns smækkede et sammen i Odense (mener det var ham) til lige under 1.000,0 og der blev så vidt jeg husker hurtigt fyldt op.

Jep, det er korrekt. Vi endte vist med at være 8 - der var en enkelt ledig plads. 

Om det kursus kan jeg i øvrigt fortælle, at det varede 3 timer og var en generel introduktion til søgemaskineoptimering, hvor vi bl.a. kom omkring udtryk som 

Folk virkede til at være meget tilfredse :) 

(Har ikke nogen ny dato for endnu et kursus og planlægger på nuværende tidspunkt ikke at afholde et).  
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig til at følge resultatet, og håber at det på et tidspunkt kommer tættere Jylland, så er jeg nok med Smile

 - Held og lykke.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)