Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vor hjemmeside??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For det første, ville jeg ændre logoet. Jeg synes ikke det er stort nok, og det er den eneste sorte ting på hele siden. Deruover er temaet du har valgt meget stilrent, men logoet, og især skrifttypen til logoet er noget kluntet - det passer ikke rigtigt ind. Baggrunden bag siden og farven på selve siden (containeren), og stort set samme farve, så det er utroligt svært at se at den er indrammet. Så ville jeg nok også lige ændre jeres favicon til jeres eget logo. I brødkrummerne står der "Home" og ikke hjem eller forside og de er der vidst kun på forsiden og tandlægepriser, så jeg ville bare fjerne dem. I kunne godt skrive nogle flere oplysninger i footeren. Fx CVR, kontaktoplysninger og andet. Jeg vil gætte på at billederne i har brugt bare er taget fra Google Billeder? Det er ulovligt, da de er beskyttet af ophavsretten. Man kan finde gratis billeder her. Husk at læse deres betingelser.

Forside
Som jeg kan se ud fra teksten "vælg den service..." går jeg ud fra I kommer til at få flere tilbud, og der derfor vil være en liste med tandlægepriser, tilbud 2, tilbud 3 osv.? Det er efter min mening ikke en særlig god forside. Jeg ville lave en forsiden med et slideshow eller et billede og skrive en præsentation hvor I skriver om hjemmesidens koncept, hvad man kan få tilbud på, hvor mange penge man kan spare osv. Så ville jeg have "Hent Tilbud" hvor i skriver tilbud 1 og en lille beskrivelse, tilbud 2 og beskrivelse osv. Det bliver måske lidt kedeligt hvis det bare bliver en lang liste med de der kasser og "Hent tilbud"-knap, så måske I kunne finde på noget andet? Så ville jeg ændre "Hent tilbud" til "Find tilbud", da "hent" lyder lidt kluntet. og ændre teksten i kasserne med tilbud til "Få tilbud" eller noget andet i stedet for at der også står "Hent/Find tilbud". I teksten på forsiden er der nogle fejl:

Velkommen til tilbudsvognen.dk
Vælg den service du ønsker tilbud på, så henter vi priser hjem fra minimum 5 firmaer i det valgte område.
Vi henter tilbud til dig fra tandlæger, (slet) over hele Danmark. [Passer slet ikke med ovenstående linje. Der skriver I en "den service" - her skriver I om tandlæger specifikt. I skriver også I finder tilbud over hele Danmark, men jeg vil da ikke tro man er interesseret i et tilbud på Sjælland hvis man bor i Jylland]

Du kan spare mange penge ved at hente tilbud igennem tilbudsvognen.dk

Teksten kunne i det hele taget skrives noget mere elegant. Noget i retning af: Med tilbudsvognen.dk, kan du spare penge penge på alt fra tandlæger til x. Vi gør det nemt for dig at finde de billigste priser i dit lokalområde. For at komme igang, skal du blot vælge en service, og så finder vil minimum 5 tilbud fra dit lokalområde til dig.

Facebook hænger bare og flyver nederst på siden - flyt den til et andet sted (evt. den nye forside ;)), og så skal den ikke bare stå midt ude i ingenting. 

Tandlægepriser
Her ville det selvfølgelig se rigtigt godt ud hvis man kunne vælge områderne fra et kort, men ellers skal I lige have rettet stavefejlene:

Det hedder "Vest-/Midtsjælland og København".
Derudover er det Sydsjælland, Nordjylland osv. i ét ord.

Det ville også se bedst ud hvis kontaktformularerne var på siden og ikke på en tom side.

FAQ
Igen - ret sproglige fejl og stavefejl. Fjern punktum i overskrift. Fjern billedet på denne side. Det passer ikke godt med et billede til en FAQ. Jeg ville også lave det om til accordion-menuer, som I kan se et eksempel på her

Om os
Fint med et billede, men jeg ville vælge noget mere personligt, eller i hvert fald noget med mere farve. Ellers så lad være med at skrive to spørgsmålstegn - det er uprofessionelt. Overskriften på siden skal formateres ligesom på de andre sider med den blå skrift til venstre. I har refereret til virksomheden som tilbudsvognen.dk på resten af siden, men nu er det bare "Tilbudsvognen" - også uprofessionelt. Bestem jer for med eller uden .dk og med eller uden stort begyndelsesbogstav. Igen er der grammatiske fejl og sprogfejl. 

Kontakt
Igen overskriften.
I må meget gerne kontakte os, hvis i har spørgsmål, ris eller ros.

Adresse:

Åbakken 5
4100 Ringsted

Email: info@tilbudsvognen.dk
Tlf.: 00000000

Håber det hjælper :) 

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se I bruger WordPress? I skal lige have sat jeres permalinks til "Navn på indlæg" - det er ret vigtigt i forhold til SEO.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Bambootier Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Godt koncept

Farverne kunne måske varieres lidt mere så det fanger interessen. Istedet for at overskriften er Forside-tandlæge skal der måske være et logo eller bare stå tilbudsvogene -her finder du gode tilbud (eller nogte lignende)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, så er det en tom hjemmeside.

Men se lige efter de værste stavefejl. Det springer lige i øjet på en :)

Når man trykker på "Hent tilbud" så står der "Ikke alle felter er utfylt korrekt."

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er permalinks til "Navn på indlæg"

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Indstillinger > Permanente links > Vælg "Navn på indlæg" :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)