Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finder du navnet, vinder du en 2x valgfri parfume.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej niclas

Her mine bud

Mirisna-voda.dk 

Odoras.dk 

Cheiro.dk 

Det første oversættes til dansk til duftevand, de andre 2 er oversat til dansk til dufte.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke mange foreslag, ser frem til endnu flere.
Jeg vil når hjemmesiden åbner lave et special tilbud kun Aminoér.

 

Tilmeldt 11. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad siger du til Perfan.dk? :)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Her er mine forslag 

de fleste domæne navne er jo taget.

Men findparfumen.dk er ledig , for når man skal finde en parfume på nettet skriver jeg tit find parfume.Så det er en god søgeord.

parfume-udsalg.dk er også ledigt

jeg tænker hvad med at købe flere domæner med fleste populære parfumer, f.eks euphoria, DKNY parfume. Og linker dem til hinanden.

F,eks parfume-DKNY.dk osv osv.

Lina


aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

e-Fragrance.dk

eFragrance.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du har ikke fundet noget navn endnu? Smile

/Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lugttilmig.nu
Duftmig.nu
Dufttilmig.nu
Duftgodt.nu
Jeglugtergodt.nu
Jegduftergodt.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg reflekterer lidt over de forslag der er kommet og undrer mig. Ikke ret mange har vist gjort sig den ulejlighed at tænke nærmere over hvad det er Nicolas vil sælge. Da han ikke nævner det, må vi antage, at han henvender sig til det danske marked?

Niclas skriver jo tydeligt, at det er dyre mærkevarerparfumer, som han sælger til et fordelagtig pris. Meget få forslag udtrykker dette, men er blot forslag som om det kun handlede om en parfumeshop i almindelighed.

Han vil/skal altså sende to signaler samtidigt: at der er tale om luxus varer, men at prisen er lavere end normalt.

Kombinationen af billig og parfume splitter jo budskabet ad, for ingen ønsker sig vel billig parfume, næsten uanset prisen og derfor duer disse forslag ikke.

Heller ikke mange mestrer at skelne mellem nuancerne i sproget - hverken på dansk eller engelsk. Lugt og smell duer altså bare ikke! At oversætte direkte fra dansk til engelsk efter det man har lært i skolen, skal man altså væree forsigtig med. Ikke  uden grund at der er nogen der har det som levevej at oversætte og forfatte på fremmedsprog.

Oh well, det er jo agurketid og tag ikke min kritik personligt, men jeg synes måske nok tråden bærer for meget præg af "hovedet under armen" og "skud fra hoften", uden at tage opgaven seriøst.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Webmaster:

Jeg reflekterer lidt over de forslag der er kommet og undrer mig. Ikke ret mange har vist gjort sig den ulejlighed at tænke nærmere over hvad det er Nicolas vil sælge. Da han ikke nævner det, må vi antage, at han henvender sig til det danske marked?

Niclas skriver jo tydeligt, at det er dyre mærkevarerparfumer, som han sælger til et fordelagtig pris. Meget få forslag udtrykker dette, men er blot forslag som om det kun handlede om en parfumeshop i almindelighed.

Han vil/skal altså sende to signaler samtidigt: at der er tale om luxus varer, men at prisen er lavere end normalt.

Kombinationen af billig og parfume splitter jo budskabet ad, for ingen ønsker sig vel billig parfume, næsten uanset prisen og derfor duer disse forslag ikke.

Heller ikke mange mestrer at skelne mellem nuancerne i sproget - hverken på dansk eller engelsk. Lugt og smell duer altså bare ikke! At oversætte direkte fra dansk til engelsk efter det man har lært i skolen, skal man altså væree forsigtig med. Ikke  uden grund at der er nogen der har det som levevej at oversætte og forfatte på fremmedsprog.

Oh well, det er jo agurketid og tag ikke min kritik personligt, men jeg synes måske nok tråden bærer for meget præg af "hovedet under armen" og "skud fra hoften", uden at tage opgaven seriøst.

Han skal sælge parfume til mindre penge end normalt. Jeg synes det er meget klart hvad han vil lave.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Webmaster:

Jeg reflekterer lidt over de forslag der er kommet og undrer mig. Ikke ret mange har vist gjort sig den ulejlighed at tænke nærmere over hvad det er Nicolas vil sælge. Da han ikke nævner det, må vi antage, at han henvender sig til det danske marked?

Niclas skriver jo tydeligt, at det er dyre mærkevarerparfumer, som han sælger til et fordelagtig pris. Meget få forslag udtrykker dette, men er blot forslag som om det kun handlede om en parfumeshop i almindelighed.

Han vil/skal altså sende to signaler samtidigt: at der er tale om luxus varer, men at prisen er lavere end normalt.

Kombinationen af billig og parfume splitter jo budskabet ad, for ingen ønsker sig vel billig parfume, næsten uanset prisen og derfor duer disse forslag ikke.

Heller ikke mange mestrer at skelne mellem nuancerne i sproget - hverken på dansk eller engelsk. Lugt og smell duer altså bare ikke! At oversætte direkte fra dansk til engelsk efter det man har lært i skolen, skal man altså væree forsigtig med. Ikke  uden grund at der er nogen der har det som levevej at oversætte og forfatte på fremmedsprog.

Oh well, det er jo agurketid og tag ikke min kritik personligt, men jeg synes måske nok tråden bærer for meget præg af "hovedet under armen" og "skud fra hoften", uden at tage opgaven seriøst.

godt agument :)

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)