Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner-/udvikler.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har intet at gøre med at jeg ikke selv vil google.. 95% af mine hits rammer nystartede virksomheder som tilbyder et eller andet joomla/wordpress tamtam fra 5.000,- som jeg intet kan bruge til. Jeg forhørte mig blot om der var nogen der havde nogle erfaringer. Jeg bad ikke nogen om blot at google for mig. - Men tak for hjælpen.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er usikker på om jeg har de rette kompetencer men vil meget gerne høre lidt mere om hvad du søger og skal have lavet i en PM :)

Mvh. Rasmus L. Knabe

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Mortensen:

Det har intet at gøre med at jeg ikke selv vil google.. 95% af mine hits rammer nystartede virksomheder som tilbyder et eller andet joomla/wordpress tamtam fra 5.000,- som jeg intet kan bruge til. Jeg forhørte mig blot om der var nogen der havde nogle erfaringer. Jeg bad ikke nogen om blot at google for mig. - Men tak for hjælpen.

Og som jeg åbenbart må forklare dig igen, så er det svært at give dig en direkte reference da du ikke vil fortælle hvilke krav-specifikationer du har. Derfor må man benytte sig af denne metode og du kan blot søge på: udvikling af software

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Du er meget velkommen til at kontakte mig PM, vedrørende dit projekt. Jeg er partner i digitalbureauet PurpleCow og vi har stor erfaring med online strategi, webkommunikation, design, webshops og avanceret webudvikling.

Webudvikling:

Når vi udvikler webshops benytter vi primært Magento eller Drupal, men til skræddersyet løsninger/systemer giver det nogen gange mening af udvikle det fra bunden i PHP. Det er lidt det jeg hører du søger og er sikker på vi er de rette til det.

Jeg ser frem til at høre fra dig, så vi kan tale mere om dit projekt.

Med venlig hilsen

Kenneth

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth du har også fået en PM fra mig Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)