Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med W3 total cache..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Er der en rar sjæl, som vil hjælpe mig med at installere W3 total cache korrekt på min wordpress side? De fleste ting har jeg selv sat op, men jeg får denne besked, når jeg prøver at aktiverer plugin'et: 

New Relic is not running correctly. The plugin has detected the following issues:

  • PHP module is not enabled.
  • PHP agent is not enabled.
  • Application ID is not configured. Enter/Select application name.
  • License key could not be detected.

Please review the ''Settings''.

 

- Jeg har læst en del og studeret nogle få videoer på nettet, men ingen af delene hjælper mig videre, da jeg ikke ved hvor jeg finder de forskellige ting i filerne eller php-koderne.

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen rare sjæle som vil hjælpe? 

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har efterhånden installeret W3 Total Cache en del gange, men har aldrig oplevet de fejl før. Har du fulgt deres installationsguide? Forstår heller ikke hvad den mener med "License key" - det er jo et gratis plugin.

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Hvor længe siden er det du sidst har installeret det? Jeg tror nemlig ''new relic'' funktionen er tilføjet efter deres seneste opdatering. Ang. ''license key'', så har jeg fundet den via newrelic.com. Jeg prøver at følge denne guide (https://newrelic.com/docs/php/new-relic-for-php), men jeg går i stå ved pt. 4. Hvis du klikker på ''installation'' ved pt. 4, så sender den dig videre til(https://newrelic.com/docs/php/new-relic-for-php#installation). Har du nogle ide om hvad jeg skal lave eller vælge her? 

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå havde slet ikke set det var new relic :) Det har jeg godt nok ikke erfaring med. Du har nok mere forstand på det end mig. Det er vel noget, der skal installeres på din server?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at spørge et par 'professionelle' om det? 

Jeg ved, at både Emil Blücher og Kim Tetzlaff er voldsomt dygtige til at sætte pluginnet op - og til hastighedsoptimering helt generelt. De kan hjælpe dig videre, hvis det går helt galt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er New Relic installeret på serveren? Selvom du har en bruger ved New Relic kan du ikke benytte det, hvis din host ikke tilbyder det. Min egen host tilbyder ikke New Relic, og i stedet bruger jeg https://www.pingdom.com - det er tilmed gratis på én hjemmeside.

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min host tilbyder desværre ikke installation af New Relic, da mine filer ligger på en delt server. Jeg har installeret pingdom i stedet for. Tak for hjælpen :)


 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hooyo:

Min host tilbyder desværre ikke installation af New Relic, da mine filer ligger på en delt server. Jeg har installeret pingdom i stedet for. Tak for hjælpen :)

Det var netop, det jeg tænkte. God vind med Pingdom Wink

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)