Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce - Email i uønsket?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Er der andre end mig der har oplevet at, når en kunde skal modtage bekræftelse på sit købt ,at emailen så lander i uønsket? Det samme sker, når de modtager en bekræftelse på at ordren er sendt.

Hvis nogen har oplevet dette problem, hvad har i så gjort for at løse dette? 

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!

Med venlig hilsen

Michael

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Og sender i som "HTML eller Text"? 

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har oplevet dette problem? :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Christensen:

Ingen der har oplevet dette problem? :-)

Problemet ved woocommerce er, så vidt jeg husker, bruger det wp_mail() funktionen til at udsende emails, dette gør at du ikke laver en SMTP authentication til en mailserver (Hvilket mange spam filtre tjekker), der findes en plugin til wordpress (http://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/) - Ja den er ikke blevet opdateret i over 2 år, men den virker perfekt.

Det den gør, er at den sender mails via SMTP, hvilket som regl bliver ranket lidt anderledes i spam filtre.

Ellers tjek dit domæne/IP på blacklists, og se om det er blacklisted nogle steder.

- Spørgsmålet er så, hvilket type email udbydere sker det ved? Hotmail, gmail, outlook, yahoo? Eller også 'private' emails?

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Problemet ved woocommerce er, så vidt jeg husker, bruger det wp_mail() funktionen til at udsende emails, dette gør at du ikke laver en SMTP authentication til en mailserver (Hvilket mange spam filtre tjekker), der findes en plugin til wordpress (http://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/) - Ja den er ikke blevet opdateret i over 2 år, men den virker perfekt.


Jeg har hentet og installeret det, men den sender stadigvæk emails ud på samme måde. Emails bliver sendt ud igennem Woocommerce email, da den sender bekræftelse på at en kunde har bestilt osv. Det er som om at WP mail smtp ikke vil arbejde sammen med woocommerce og så sende ud med det i stedet for det som er standarden. Hvordan man får dem til at arbejde sammen ved jeg ikke, det er det spørgsmål jeg sørger.

Lucas - Hosting4Real:
- Spørgsmålet er så, hvilket type email udbydere sker det ved? Hotmail, gmail, outlook, yahoo? Eller også 'private' emails?
 

Det sker på alle typer email udbydere

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Christensen:

Lucas - Hosting4Real:
Problemet ved woocommerce er, så vidt jeg husker, bruger det wp_mail() funktionen til at udsende emails, dette gør at du ikke laver en SMTP authentication til en mailserver (Hvilket mange spam filtre tjekker), der findes en plugin til wordpress (http://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/) - Ja den er ikke blevet opdateret i over 2 år, men den virker perfekt.


Jeg har hentet og installeret det, men den sender stadigvæk emails ud på samme måde. Emails bliver sendt ud igennem Woocommerce email, da den sender bekræftelse på at en kunde har bestilt osv. Det er som om at WP mail smtp ikke vil arbejde sammen med woocommerce og så sende ud med det i stedet for det som er standarden. Hvordan man får dem til at arbejde sammen ved jeg ikke, det er det spørgsmål jeg sørger.

Lucas - Hosting4Real:
- Spørgsmålet er så, hvilket type email udbydere sker det ved? Hotmail, gmail, outlook, yahoo? Eller også 'private' emails?
 

Det sker på alle typer email udbydere

Well - kan se i woocommerce koden at de bruger wp_mail() funktionen til at sende deres mails - så hvis du har konfigureret plugin til at bruge SMTP - så ved vi ihvertfald den sender via SMTP.

Kan jeg på en måde, lave en test - og modtage en af de mails, så kan jeg tage et kig om der er noget mærkeligt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Well - kan se i woocommerce koden at de bruger wp_mail() funktionen til at sende deres mails - så hvis du har konfigureret plugin til at bruge SMTP - så ved vi ihvertfald den sender via SMTP.

Jeg har sat de ting op i WP mail smtp, som man skulle men det fungere stadigvæk ikke, er der noget andet man skal ændre eller? :-)


Lucas - Hosting4Real:
Kan jeg på en måde, lave en test - og modtage en af de mails, så kan jeg tage et kig om der er noget mærkeligt.

Ja det kan du godt :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal bare brug fornavnte plugin og dette dansk service

http://smtp.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip Dyhr Hobbs:

I skal bare brug fornavnte plugin og dette dansk service

http://smtp.dk

mandrillapp kan også anbefales :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)