Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for en hjemmeside til et teleselskab! Prof.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Istedet for at høre på alle de flukneppere der ikke kan andet end brokke sig - så skriv en pm og lad os tage en snak om hvad i skal have :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders, det bedste ved at være på Amino er når man støder på sobre og inspirende indlæg som dine, som udviser respekt og tolerence for andres holdninger og input.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du undervurderer kompleksiteten i hjemmesiden. Skal den kunne vise forbrugsdata, oprette kunder, oprette/aktivere ydelser etc. som de nævnte websites, er det en stor opgave.

Jeg arbejdede på et tidspunkt på et projekt, baseret på leje af ydelser på TDCs mobilnet, med adgang direkte i deres infrastruktur. Det var ikke lige ud af landevejen, ikke bare et standard website baseret på et standard system med lidt udvidelser. Jeg lavede kun forstadie projektet og specifikationen, projektet fandt aldrig finansiering.

Du skriver ikke præcist hvad siden skal kunne, og hvor meget siden skal være integreret i udbyderens system (hvor automatisk det skal være), men umiddelbart lyder det som en opgave for 2-3 mand hvis du vil gå online med udgangen af året.

Mvh Carsten



Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem er jeres netværk provider?

Hvordan regner I med at sælge?

Hvordan regner I med at køre fakturering, nummerportering, salg og forsendelse af telefoner, alm. kundeservice osv.?

Hvordan er I finansieret? Hvad har dem, der primært har skudt penge i selskabet fået af ejerandel (for hvor meget)?

Har I allerede lavet branding / grafisk identitet (altså fundet navn, logo, signaturfarver, skrifttyper osv.)?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Carsten, jeg har allerede fundet få der har tilbudt at kunne leverer det hele i Drupal 7 og med ssl kryptering i backenden. En med erfaring indenfor området. Der er dog få så der har skrevet til mig omkring dette.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)