Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic: 2½ mio i årligt nettooverskud pr. mand åbenbart for lidt!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomic har varslet prisstigninger for tre af de tillægspakker som i dag er inkluderet i abonnementsprisen: Periodisering, anlægsaktiver og dimension (20, 30 og 50 kr/md). Så en prisstigning på 100 kr/md, sammen de iøvrigt ret nyligt gennemførte prisstigninger i øvrigt.

Jeg har fuld forståelse for at en virksomhed som E-conomic Danmark der i regnskabåret kun tjente 37,5 mio.kr. efter skat på baggrund af hele 15 medarbejderes indsats, har behov for virkelig at få fundet nogle flere indtjeningsmuligheder.

Men for mange af vores kunder, som er dybt berørt af krisen, frygter jeg at der nok er en del som har svært ved at acceptere 100 kr ekstra om måneden. E-conomic begynder åbenbart nu virkelig at stramme prisskruen og tilsyneladende har de med vores gode hjælp fået opbygget en monopollignende stilling som gør dette muligt. 

Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at høre om nogen af jer har erfaringer med andre produkter som allerede idag, eller på sigt, har potentiale til at matche E-conomic. I hvert fald har dette fået mig til at vurdere hvor klogt det nu lige er at arbejde intenst på at skaffe flere kunder til E-conomic. 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Én ting er prisstigninger og hvorvidt man er enig i dem - det vil jeg ikke diskutere. Men hvis 100 kr om måneden er et seriøst impact på ens virksomhed, så bør man måske overveje om man gør det hele rigtigt. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

så det er også ok med dig at de måske stiger igen i næste måned osv, det jo bare hundred kroner.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvikling koster , og de er vel 100 mand så det mangler vel lidt i regne stykket

vælg noget andet eller betal

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo det: Vælge noget andet! Men hvad kan du byde ind med af brugbare alternativer? Det er sådan set bare det jeg efterlyste nogle bud på, idet vi til dato har koncentreret os om E-conomic.

Og det er vores kunder som betaler, så de må jo overveje om det har værdi for dem. Men det er træls at prakke nogle folk e-conomic på hvis det om føje år pludselig er 2-3-4-5 doblet i pris. Immervæk skal der jo en investering til hver gang man skifter platform.

Men lad os få noget konkurrence på dette marked. Det er åbenbart fuldstændigt væk idag.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er måske derfor at Martin Thorborg er på vej med Dinero

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1 - jeg synes det er helt irrelevant hvad de tjener - Enhver forretning skal vel øge sin indtjening hvis muligt - Stiller man for høje priser i udsigt, så mister man kunder, og det ved de jo også godt - men det er ikke relevant hvad de tjener, det er ikke en humanitær organisation og var dine tal korrekte ville det være rent ud imponerende og kun løfte dem i mine øjne Smile

2 - jeg synes der findes ganske mange regnskabsprogrammer - med forskellige fordele og ulemper, men for at du kan få gode råd af folk herinde bør du fortælle hvilke evt specifikke krav du har - integration med div andre ting - web-shops osv - flerebruger eller enkelt bruger - krav om online - mulighed for at føre flere regnskaber på samme licens - sagsregnskab osv. Jeg synes ikke som sådan konkurrencen mangler og synes da du skal skimme hele markedet - evt tale med din revisor som vel har erfaring fra flere programmer - og så skifte når du er misfornøjet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E-conomic er os godt.

Jeg skal til at starte et lille projekt op inden længe, og snakkede med revisoren.

Vi har brugt E-conomic før da mig og en ven havde firma sammen.

Spurgte revisoren angående et andet rengskabsprogram som mange sikkert kender , nævner ingen navne.

Hans svar var så bliver det bare 2000-4000 kr dyrere hvis jeg skal lave det.

Men kommer vel også lidt an på hvad ens behov.

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)