Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skiftet til PHP 5.4 - HJÆLP! (Meebox)

Side 4 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Du skal logge på phpmyadmin webinterfacet og ændre password for brugeren, som du benytter i dit script til at logge ind i databasen med (formentlig den samme bruger som du bruger til at logge ind i phpmyadmin med). Hvordan dette gøres kan du se her:

Dog ved jeg ikke, om versionerne matcher de versioner, som meebox kører - men princippet bør være det samme.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Undskyld mig, men nu har jeg haft Meebox i nogle måneder og har kun brugt det til at få uploadet mit kommende site på.. jeg er på ingen måder imponeret over det jeg har oplevet. Nuvel hurtig support, men det er med ting som ikke burde ske.

Mine udviklere kører et script som konstant tjekker hastighed + oppetid, og jeg må indrømme at når jeg bestiller deres PROHotel 1, hvor der står en masse positivt omkring hastigheder og danske servere, så finder jeg det helt horribelt at jeg igen i dag skal finde ud af at alt er nede... både i admin og udadtil er siden lagt ned og i går var disken fuld. Det har jeg ikke tid til, og jeg vil hellere give 10.000 kr. om året for en server der spiller, end det her for jeg taber mere på det.

Sidste chance nu.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 10 person

MOAA:

Undskyld mig, men nu har jeg haft Meebox i nogle måneder og har kun brugt det til at få uploadet mit kommende site på.. jeg er på ingen måder imponeret over det jeg har oplevet. Nuvel hurtig support, men det er med ting som ikke burde ske.

Mine udviklere kører et script som konstant tjekker hastighed + oppetid, og jeg må indrømme at når jeg bestiller deres PROHotel 1, hvor der står en masse positivt omkring hastigheder og danske servere, så finder jeg det helt horribelt at jeg igen i dag skal finde ud af at alt er nede... både i admin og udadtil er siden lagt ned og i går var disken fuld. Det har jeg ikke tid til, og jeg vil hellere give 10.000 kr. om året for en server der spiller, end det her for jeg taber mere på det.

Sidste chance nu.

Amino er ikke til for at du skal brokke dig! Hvis du er utilfreds må du kontakte meebox eller skrive dit lort på trustpilot. Amino er ikke din egen personlige blog - husk det.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, men når de er så forskellige, tør jeg ikke rigtig prøve nogle af dem af frygt for at gøre tingene værre. Jeg venter på respons fra meebox og håber de kan løse det hurtigt.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

@dkchokk

Nu er jeg ligeså træt af at høre på brokkehoveder som enhver anden, men din tone er vel næppe gavnlig på nogen måde. Hvis du mener han overtræder retningslinjerne i dette forum kan du jo ligeså godt bare anmelde indlægget til en administrator.
  

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dkchokk:

MOAA:

Undskyld mig, men nu har jeg haft Meebox i nogle måneder og har kun brugt det til at få uploadet mit kommende site på.. jeg er på ingen måder imponeret over det jeg har oplevet. Nuvel hurtig support, men det er med ting som ikke burde ske.

Mine udviklere kører et script som konstant tjekker hastighed + oppetid, og jeg må indrømme at når jeg bestiller deres PROHotel 1, hvor der står en masse positivt omkring hastigheder og danske servere, så finder jeg det helt horribelt at jeg igen i dag skal finde ud af at alt er nede... både i admin og udadtil er siden lagt ned og i går var disken fuld. Det har jeg ikke tid til, og jeg vil hellere give 10.000 kr. om året for en server der spiller, end det her for jeg taber mere på det.

Sidste chance nu.

Amino er ikke til for at du skal brokke dig! Hvis du er utilfreds må du kontakte meebox eller skrive dit lort på trustpilot. Amino er ikke din egen personlige blog - husk det.

Bevares som en forlængelse af de nævnte problemer i forummet vil jeg blot påpege at jeg i den grad er ramt af et ellers nyudviklet site.

Og jeg må ikke bedømme på Trustpilot, da jeg har associationer til selskabet.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Anders - Meebox:

Med fare for at gentage mig selv: PHP 5.3 er i end-of-life. 

Fortsat god aften :-)

End of Life for PHP 5.3, som blev annonceret 11. juli, betyder at der fra den dato er 12 mdr. indtil de ikke længere patcher sikkerhedshuller.

Jeg synes det er *meget* drastisk at man vælger at opdaterer alle sine kunder med kun 6 dages varsel. Jeg vil gå så langt som at sige, at det er at tage pis på ens kunder.

Mange vil ikke have en jordisk chance for at kunne nå at opdatere sine sider, specielt ikke hvis der bare er lidt egenudviklet kode i blandt. Det er klart at en 100% vanilla WordPress nok er til at få styr på inden for 6 dage, og endda nok også 6 minutter, men det kan man som hostingudbyder ikke lægge sig an på at alle kører med.

I burde have installeret 5.4 på nye servere, og så tilbudt folk at skifte over til 5.4 når de var klar til det. Som en ekstra service kunne man måske endda tilbyde X (30) dage med 2 installationer, hvor ens site kørte videre på 5.3, mens man tog en kopi over på 5.4 for at teste ens kode.

Hvis i ikke mener denne løsning er inde for budget, så kunne man i det mindste have varslet med opgraderingen i så god tid, at folk enten kunne teste på 5.4 hjemme eller hos en anden udbyder, eller nå at flytte væk fra jer, så de ikke stod med håret i postkassen, når i hovedløst vælger at opgradere med så ekstrem og uhørt kort varsel.

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:

Hej Jonas,

Det du ser er ikke fejl, som sådan, men advarsler og betyder ikke noget for driften af din hjemmeside. Det kræver en lidt længere forklaring, hvad forskellen er. ;)

Gør følgende:

1) Log ind i backend
2) Gå til globale indstillinger
3) Klik på fanebladet "Server"
4) I error reporting vælger du "none"

Hej Joomlakonsulenten. Hvordan gør jeg dette med mit Joomla 1,5 site? Jeg får nemlig fejlbesked også når jeg besøger www.letech.dk/administrator

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jonas,

Du finder loginfelterne længere nede på siden. Prøv at log på. Hvis det ikke lykkes, så send mig en PM med FTP-login og så kan jeg lige hurtigt "fikse" det.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også en enkelt side nede.

Den sidste jeg ikke nåede at opdatere.

Og ingen hjælp at hente i Meebox ticket, det er jo bare dejlig.

Jeg synes det er fint man varsler en opdatering, men 6 dage i en sommerferieperiode, det er ikke lang tid!

Side 4 ud af 12 (111 indlæg)