Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig har jeg fået en idé, jeg brænder for! Men hvordan starter jeg?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er ny på Amino, og har tit fulgt med i diverse indlæg. Jeg har dog desværre ikke fundet noget, der kan minde om mit (det er måske også en god ting Wink )

Jeg har i mange år haft en drøm om at starte noget selvstændigt, som jeg kan hygge mig med, ved siden af mit lærerjob. Jeg har haft mange idéer, men har aldrig fundet noget som jeg følte WOW-effekten ved. Det har jeg nu! Og jeg tror 100 % på det! Jeg må dog indrømme, at jeg ikke vil dele min idé for hele Amino-folket, så søger én som kan rådgive mig og hjælpe mig personligt med at komme i gang. Jeg håber ikke jeg træder nogen over fødderne med min holdning, men jeg bliver nødt til at sikre min idé og passe på den som min lille baby Right Hug

Er der nogen som vil hjælpe en ny iværksætter privat?

Venlige hilsner

Maryam

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Super fedt at du har fundet noget der har fanget din interesse!

Jeg vil give dig et råd om at uddybe hvilken form for rådgivning du har brug for. Det skal du gøre så du får lige den person du står og mangler i første forsøg. Alle har nemlig forskellige ekspertiser, så skal du bruge en webshop er det klart at du ikke rigtig kan bruge en der har helt styr på regnskab og markedsføring, men ingen viden har omkring opsætning og udvikling af webshops. Og omvendt selvfølgelig.

Håber du kan bruge min lille kommentar! (:
Og selvfølgelig alt held og lykke med at jagte din drøm!

Med venlig hilsen Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mary,

Superfedt at du har fået en god ide.

Det er dog omvendt en rigtig dårlig ide at du ikke vil dele den med nogen. Det er jo din ide og skulle nogen finde på at lave noget tilsvarende, så ville de også gøre det 2 måneder efter at du er kommet igang. Det er ikke et spørgsmål om, hvem der kommer først - men om hvem der gør det bedst. Selv hvis du deler din ide, så er der stadig masser af viden, som kun du har.

Hvis du deler din ide med amino, så får du en masse uvurderlig feedback, gode råd, skulderklap og meget, meget andet, som vil gøre dig stærkere og bringe dig længere end du kommer med din private rådgiver.

God vind

Fra Ringe
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres hurtige svar!

Jeg kan sagtens se logikken i jeres svar. 

Min plan:

En hjemmeside hvor jeg kommer med en udfordring.
Dem som vil tage udfordringen skal give et mindre beløb til en vinderpulje. Man skal optage sin udfordring og uploade den på hjemmesiden. 
Hvad siger I til min idé og hvordan starter jeg så dette? 
Det må vel være en som skal hjælpe med at lave en hjemmeside som kan indeholde disse ting...
Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Maryam Larsen:
Det må vel være en som skal hjælpe med at lave en hjemmeside som kan indeholde disse ting...

Hej,

Det lyder som en fin ide, men det er nok de færreste der vil sætte sådan en side op gratis, da det kræver en del tid såfremt den skal laves fra bunden. Hvis jeg var dig ville jeg tage et kig på de mange fine hjemmesider på http://themeforest.net/, og se om du kan finde en der passer til dit behov. Hvis du kan det, vil du udelukkende have udgifter til domæne og webhotel (kan fås for 100 kr. om året), og til det din hjemmeside koster på themeforest. Jeg er sikker på, at du godt kan få hjælp til at sætte en side op som du har fundet på themeforest, da det ikke kræver så meget tid - og du kan meget let selv vedligeholde den :-)

Jeg ville kigge på alle de hjemmesider der ligger under "wordpress" på themeforest.

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Fra Ringe
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nicky John. Jeg vil kigge på themeforest. :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

+100 Internet Karma til Philip! ..  

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maryam.

Jeg synes du først skal google lidt omkring din idé, for jeg synes at have hørt den med udfordringerne et par gange før her på Amino men ved ikke helt om de nogensinde blev til noget.

Jeg mener der blev linket til en side der hed noget med "idareyouto" men kan ikke helt finde den.

Udover dette  synes jeg det lyder meget spændende og ønsker dig held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Fra Ringe
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

30 min. på skype ville være en stor hjælp. Jeg har undersøgt wordpress, men det er stadig lidt svært da jeg ikke kan finde en som passer 100 % til mine ønsker. Men hvornår kan vi skype? Jeg kan i aften kl. 21.30?

venligst

Maryam

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)