Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste markedsføring (webshop)

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Øhh hvorfor ? Og hvis du er købestærk hvorfor så ikke respons of design ?
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
tålmodighed

Jeg vil anbefale dig - lige det du selv skriver .... Her er hvorfor

1: hvis der er en der arbejder med din SEO - så lad ham/dem arbejde rigtigt frem og glem alt om at selv justere på siderne hvis du har en der arbejder med det, da det kun vil ødelægge deres arbejde.

2: Markedsføring kan jeg anbefale at du også tager den med ro på nu, du har allerede gang i 2 målinger : 1 med Facebook og 2 med AdWords .

Prøv Facebook af nu, og AdWords - og mål så på resultatet efter 1 til 2 måneder, derefter kan du prøve andre veje hvis det ikke virker, ellers ender det bare med at du bruger hele din formue på intet andet en reklame der intet giver.

..... Så tålmodighed er svaret og lad tiden bestemme om du skal reklamere gennem andre steder..

Håber det kan hjælpe dig ..!

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Det kan være omfattende med google, da det er mit indtryk at især tøj er et område hvor der er meget konkurrence. For vores vedkommende kan jeg dog oplyse dig om at google "organisk" giver rigtig mange besøgende. Men det har været over en lang periode og vores site har efterhånden været oppe en del år. Derfor kan Adwords være en god ide hvis du skal skaffe kunder her og nu, det har jeg selv haft gode erfaringer med. 9 klik lyder dog lidt mærkeligt, du skal sætte dig sammen med en ekspert og lave et budget for adwords, meningen er jo gerne at pengene skal komme igen via det salg som du får på annoncerne.....jeg synes måske din hjemmeside mangler lidt blikfang...en Flash med et super tilbud og lidt mere kulør på sitet.......noget som får mig til at blive på sitet og får lyst til at lure lidt mere......

håber det er brugbart....

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tom:

Louise:
tålmodighed


Jeg vil anbefale dig - lige det du selv skriver .... Her er hvorfor


1: hvis der er en der arbejder med din SEO - så lad ham/dem arbejde rigtigt frem og glem alt om at selv justere på siderne hvis du har en der arbejder med det, da det kun vil ødelægge deres arbejde.


2: Markedsføring kan jeg anbefale at du også tager den med ro på nu, du har allerede gang i 2 målinger : 1 med Facebook og 2 med AdWords .


Prøv Facebook af nu, og AdWords - og mål så på resultatet efter 1 til 2 måneder, derefter kan du prøve andre veje hvis det ikke virker, ellers ender det bare med at du bruger hele din formue på intet andet en reklame der intet giver.


..... Så tålmodighed er svaret og lad tiden bestemme om du skal reklamere gennem andre steder..


Håber det kan hjælpe dig ..!



Tusinde tak for svaret, det var meget brugbart. :)
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Peter Maler:

Hej Louise,


Det kan være omfattende med google, da det er mit indtryk at især tøj er et område hvor der er meget konkurrence. For vores vedkommende kan jeg dog oplyse dig om at google "organisk" giver rigtig mange besøgende. Men det har været over en lang periode og vores site har efterhånden været oppe en del år. Derfor kan Adwords være en god ide hvis du skal skaffe kunder her og nu, det har jeg selv haft gode erfaringer med. 9 klik lyder dog lidt mærkeligt, du skal sætte dig sammen med en ekspert og lave et budget for adwords, meningen er jo gerne at pengene skal komme igen via det salg som du får på annoncerne.....jeg synes måske din hjemmeside mangler lidt blikfang...en Flash med et super tilbud og lidt mere kulør på sitet.......noget som får mig til at blive på sitet og får lyst til at lure lidt mere......


håber det er brugbart....







Tak for svaret, det var bestemt brugbart. :)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer nu en lang smørre med ting jeg godt så forbedret på siden som kan give flere salg - det lyder måske hårdt, men du skal ikke tage det for tungt, det er i god mening det hele :)

Nu er jeg hverken seo ekspert, eller ekspert på konvertering eller andet, så tag mine råd med et gran salt.

Når jeg kommer ind på siden, så ser jeg top menuen, hvor du har "velkommet, Om Tweenstar, vilkår, Outlet" - og så tænker jeg.... Hvor henne er alle produkterne? Allerede der er det nok til at mange folk vil forlade siden.
Der er en grund til at nærmest alle webshops har "herrer, damer, børn, etc." stående oppe i menuen, det er bare det jeg tror virker bedst.

 

Du har din slider på forsiden, men den bliver slet ikke udnyttet. Sæt gerne et helt bestemt produkt på, det behøver ikke engang at være et tilbud, men gerne et produkt med høj avance så du får noget ud af at sælge det - men selvfølgelig også et som lokker til et salg, og så sæt et link i billedet så man bare skal klikke for at komme til produkt siden.

Du kan evt. søge inspiration her: http://www.babysam.dk/ - se på hvordan de har delt det op, børn, legetøj o.s.v. men samtidig nemt får delt op i enten mærker eller kategorier.

På forsiden f.x. så de produkter som er længere nede, det ville det være godt med en "føj til kurv" http://www.elgiganten.dk/ se evt. her for at se hvad jeg mener.

Når man laver hjemmesider skal man altid gøre vejen for den besøgende så kort som mulig. Det er uanset om de vil se hvad jeres adresse er, eller købe noget. For hvert ekstra klik stiger chancen for at de smutter.

den der "vis kurv eller fortsæt med at handle" er også pænt irriterende i mine øjne, fordi den kommer hver gang man tilføjer noget, men hvis man kun køber 1-2 ting er det nok til at overkomme.

Når man går til betaling og skal acceptere betingelserne, så er linket mere eller mindre usynligt, og mange vil ikke kunne gætte hvor man skal trykke.

En direkte "synes godt om på Facebook" inden på siden er også en god idé, som giver relevante likes. 

På om siden tænker jeg personligt at når du skriver hilsen Louise Thorup, så kunne du ligeså godt skrive "hilsen mig", det virker mere som en privat person end som et firma, og det kan skræmme folk væk. Så enten bare skriv "hilsen Tweenstar" eller noget lign.


Når det er sagt, så kan jeg godt lide at jeres vilkår er korte og præcise, og ikke har en masse man ikke skal bruge, og det er derfor overkommeligt at læse.

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusinde tak for dit svar, dejligt at du gad bruge tid på det. :)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekom :) Det er hvad jeg er her for ;)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
Webshoppen er komfortabel med tablets, men ikke smartphones, dette er et helt bevidst valg, og det har vist sig at være det helt rigtige valg. :)

Der er vildt mange som surfer sider på sin mobil, også webshops. Og en god del af disse handler også via deres mobil. Så hvordan kan det være et godt valg, at din side ligner noget der er helt forkert på mobiler?

Hvis du har styr på din Google Analytic konto (Jeg håber vel du har sådan en forbundet til din side?), så kan du se hvor mange besøgende du har haft, der har været på mobil, tablet og almindelig computer. På min affiliateside har en fjerdedel været på mobilen, og lidt færre men stadig en god del på en tablet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker på om du ikke skal blive E-mærket? Så folk er sikker på alt er som det skal være. Jeg ville da selv hellere købe et sted som er E-mærket, vis man kan få de samme produkter.  https://www.emaerket.dk/ 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)