Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemt CMS hotel med sideskabeloner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg administrer en lille hjemmeside til en 1-mands virksomhed i gammeldags Frontpage og er nu blevet træt af det og vil bare have noget der er nemt at administrere og opdatere med billeder og tekst. Der er pt. ikke en decideret webshop men dog behov for at kunne præsentere produkter og kurser. Jeg forestiller mig et CMS system uden behov for at skulle installere noget selv og med mulighed for valg af predefinerede designskabeloner som man evt. selv kan tilpasse. Jeg vil kunne alt fra en webbrowser og ikke skulle installere noget selv. Prismæssigt noget i den billige ende af webhosting men jeg ved ikke helt hvad ovenstående koster og hvad der er bedst - der er jo mange muligheder. Mvh Jacob
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Haur.dk Webdesign - Priser hvor alle kan være med! Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jabas.

Har du overvejet at prøve Wordpress? Det er et super stærkt CMS system, som bruges til en blog, men er blevet udviklet mere i retning af hjemmesidebrug. Når du installer Wordpress, så kommer den med udemærket standard temaer.

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må også koble mig til de andres forslag om WordPress .. 

Som udgangspunkt er det gratis, og det er virkeligt nemt at gå til ..
Det er først hvis du skal have noget ud over det sædvanlige at du skal op med pengepungen ..  
Og "sædvanligt" strækker sig VIRKELIGT langt i WordPress termer .  

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du prøver at bruge wordpress så kan du evt. gå på youtube og søge efter wordpress.

Der er en masse film som hjælper dig på vej og kommer med fif.

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)