Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO tips på WP side

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil være en stor hjælp hvis nogen af jer seo eksperter, vil hjælp med nogle SEO tips til min side: www.moveyou.dk

Siden er stille og rolig det sidste 3/4 år faldet tilbage fra side 1 på google til nu side 5 - 6, på mine primære søge ord, som er personlig træning og personlig træner. Jeg har løbende ændret lidt i teksten og det der er på forsiden nu er forholdsvis nydt. Men ellers ikke de store ændringer.

Er der noget på side der dissideret trække ned i google placering, som siden er lige nu?

Og hvad er jeres top 5 tip til at få siden på google side 1 igen?

På forhånd tak og bedste hilsner

Henrik Thinggaard

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Henrik

Fin side du har. Jeg har lige brugt 10 minutter på at se din side igennem.

Her kommer 3 tips til at komme højere op igen:

  1. Din titel description er lidt for lang, <title>Personlig Træning med garanti for resultater | moveYou med Henrik - Holistisk Coaching & Personlig Træning i Randers, Aarhus</title> Denne er nu på 124 karakterer og skal helst højst være på 60. Desuden skal du helst flette både "personlig træning" og "personlig træner" ind i description teksten for at det skal virke optimalt mht. søgning. (De valgte keywords skal helst altid være i discrition teksten"
  2. Din side mangler "Meta Tags", med bl.a. dine "Keywords" - En god hurtig meta tag generator kan nævnes: http://www.onlinemetatag.com/ Udfyld denne, kopier og sæt de manglende Meta Tags koder ind på din side.
  3. Du kan finde gode SEO tools her, samt forklaringer som kan hjælpe dig: http://seotools.scrubtheweb.com/
  4. Har du for nyligt tilmeldt din side nye link kataloger og fået lavet generelt linkbuilding, links i forums, og ellers fået nye og andre links som peger mod din side. Dette skal altid gøres lidt løbende, for at beholde din side oppe højt på listerne.
  5. Jeg kan også hjælpe dig med at tilmelde din side til højt rangerede linkkataloger http://topvirk.dk/index.php?page=linkbuilding , men prøv ellers at følge ovenstående forslag, så kommer du nok højere op i løbet af kort tid.

Håber det har hjulpet lidt.

 

 

 

 

 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode tips du kommer med der Henrik - specielt den med metatagsgenerator den vil gøre brug af når jeg kommer hjem. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hver side bør optimeres til et keyword/longtailed keyword, så dine title tags bør varieres mere i teksten.

Steen Møller Nielsen / Topvirk:
Desuden skal du helst flette både "personlig træning" og "personlig træner" ind i description teksten for at det skal virke optimalt mht. søgning. (De valgte keywords skal helst altid være i discrition teksten"

Dette er ikke korrekt, da google ikke ranker efter meta description. Meta description bør derfor være en sælgende tekst, der fremmer konverteringen til besøg.

Steen Møller Nielsen / Topvirk:
Din side mangler "Meta Tags", med bl.a. dine "Keywords"

Google benytter ikke meta keywords&list=TLtb420Bp8kNs" target="_blank">

&list=TLtb420Bp8kNs 

Steen Møller Nielsen / Topvirk:
Jeg kan også hjælpe dig med at tilmelde din side til højt rangerede linkkataloger

Links fra linkkateloger har generelt en meget lav værdi.

---

Vejen frem er vedvarende varieret linkbuilding. Det ville sige alle former for links, og ikke kun seo-optimerede ankertekster. En god tommelfinger regel er 80% ikke seo-optimerede links og 20% med seo-optimerede ankertekster.

Det vil sige en masse læs mere, no-follow, ren url links m.m. fra forskellige kilder + nogle lange tekster på blogs m.m. med 1 link.

Det er vigtigt at linke til alle relevante undersider (også blogindlæg) og ikke kun forsiden eller primære sider.

---

Pas på med din tagcloud, du kan generere duplicate content. Skriv defor en unik tekst til hvert tag.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej karsten

 

Ved godt at ligenøjagtigt google ikke ranker "Meta description" og "meta keywords", men den betyder stadig noget for rankingen generelt også ved andre søgemaskiner end Google.

Ellers er jeg helt enig mht. til linkbuildingen. 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er så dominerende på det danske marked, at næppe er rentabelt at bruge krudt på andre søgemaskiner.

Lidt info fra en af undersøgelserne: http://www.afdeling18.dk/blog/2012/6/1/soegemaskineandele-i-danmark,-2008-til-2011.aspx 

I andre lande kan fordelingen være væsenlig anderledes, og der kan det så være relevant at optimere i flere retninger. Men vær opmærksom på at google betragter en masse meta keywords som spam, så hvis i bruger meta keywords, så gør det med måde, bare for en sikkerheds skyld.

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg vil godt rette i Steen's info, da den ikke er helt rigtig.

1) Højest være 70 tegn

2) Meta Keywords er ligegyldige, Google læser dem ikke.

3) Andet godt SEO tool: Woorank.com

4) Drop linkkataloger, der findes få gode, tilmeld dig dem som stadig ser nye og opdateret ud, ellers bliver du bare straffet i fremtiden.

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover forvirre du Google ved både at rette forisden, og undersiden /personlig-træning -> mod søgeordet Personlig træning.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

Ved at benytte dette plugin som hedder "Wordpress SEO by Yoast" vil du allerede være godt i gang. Alt du skal gøre at få opsat og udfyldt dens mange funktioner korrekt. Læs evt. denne guide fra Jonathan Lindahl den er virkelig nyttig og skrevet i forståeligt sprog. 

Guide -> http://www.jonathanlindahl.dk/wordpress-seo-yoast-guide/

God vind med placeringerne :) 

Mvh

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lige nu har jeg "All in one SEO" skal jeg instaler "SEO by Yoast" samtidig?

Bedste hilsner

Henrik

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)