Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger WordPress "Eksperter"

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg lavet et site baseret på et wordpress theme. Dette theme skal modificeres lidt så det passer perfekt til dets brug. Der er her tale om 2 søge funktioner, som ikke fungerer helt optimalt.

Se venligst de vedhæftede billeder, for at få en idé om, hvad der skal ændres.

Det fungerer lige pt. således at der kan vælges fx. et prisniveau; 10.000-12.000 eller 0-5.000(jeg kan selv indstille disse muligheder, som det passer mig). Men der skal være mulighed for at kunne vælge således: Min. Prisniveau og Maks Prisniveau. Så brugeren kan vælge fx. - Min. Prisniveau: 2.500 & Maks Prisniveau: 10.000

På denne måde opstår der ikke flere hundrede valgmuligheder - det er noget værre rod.

Er der nogen, som kan konfigurere det til en fornuftig pris og selvfølgelig så det følger themet's design. Det drejer sig om 2 søgefelter, som skal konfigureres således.

Først viste er det jeg gerne vil have - ikke designet men bare funktionen. Sidst viste billede er sådan at det fungerer nu.

Vh.

Michael

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver nødt til at vide hvad det theme du arbejder med hedder, så man kan se noget kode. Hvordan det er bygget op. Hvor den henter de priser fra(db eller i html'en o.s.v)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar! :)

Det hedder Realtr - fra Templatic.com 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  IN10SE Webdesign Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Har smidt dig en PB :)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det den der hedder 'Search Property' -> 'Price range'?

Det tror jeg det er. Jeg kan ikke se om tallene hentes dynamisk fra databasen eller om de er hardcoded i html'en, det bliver jeg nødt til at have selve temaet for at kunne se.

Så med mindre du vil sende mig temaet) så har jeg svært ved at hjælpe dig når jeg ikke har temaet ved hånden så jeg kan prøve at installerer der her lokalt på min maskine.

Hvis du vil sende det til mig så jeg kan teste, så skal jeg nok slette det bagefter. Jeg har alligevel ikke noget at bruge det til, da jeg laver mine egne templates.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen....

Jeg ved godt, at det ikke er mig der har startet denne her tråd, men nu når vi har nogen Wordpress eksperter tilstede, ville jeg høre jer, om i måske kender et plugin eller et theme, som har nogenlunde de samme funktioner, som Pricerunner eller edbpriser osv. Det behøver ikke ligne dem, men leder mere efter funktionerne, som de sider jeg har nævnt. 

Håber der sidder nogen kloge hoveder der ved det.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick, prøv at spørge dem inde på Wordpress Lab eller Wordpress Fan på Facebook, der er meget større chance end her tror jeg :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Nygaard:

Hej alle sammen....

Jeg ved godt, at det ikke er mig der har startet denne her tråd, men nu når vi har nogen Wordpress eksperter tilstede, ville jeg høre jer, om i måske kender et plugin eller et theme, som har nogenlunde de samme funktioner, som Pricerunner eller edbpriser osv. Det behøver ikke ligne dem, men leder mere efter funktionerne, som de sider jeg har nævnt. 

Håber der sidder nogen kloge hoveder der ved det.

Ville selv aldrig bygge sådan en side i wordpress.
Tror jeg ville bruge custom php eller codeigniter.

Wordpress kan meget og sikkert og noget ligende det du spørger om, bare ikke særlig professionelt 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar, jeg er bare ikke klar over hvor jeg finder Wordpress Lab ud over på facebook og det er en lukket gruppe har sendt en anmodning.

Har fundet Wordpress fan gruppe på facebook og har tilmeldte mig den gruppe, så skal jeg bare lige har fået det oversæt til engelsk også lagt op.   

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange for svaret. :) Hvorfor er det ikke at du vil lave sådan en side i Wordpress, er det pga det kan være for ustabilt?

Jeg havde også planer om at lave den i php, vil bare lige lave den i Wordpress først da det er lidt nemmere og lige se om det bliver en succes før jeg går i krig med php. :D


Side 1 ud af 2 (19 indlæg)