Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger WordPress "Eksperter"

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  IN10SE Webdesign Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,

Jeg kan skam ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre i WordPress.
Hvor professionelt det bliver afhænger vel bare af hvor meget du lægger i det.

MVH
Aris

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aris,

Tak for dit svar/tråd.. Jeg kan heller ikke se det er problem, måske senere hen. Har du nogen gode ideer/foreslag til et theme der ligger sig hen af det jeg efter spurgte? 

Mvh Neck

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har intet imod wordpress og bruger det vild meget selv.
syntes de har nogle fantastiske shop som kan laves anderledes end andre platforme.

Forstår bare ikke helt hvorfor folk tror det er en vidunderplatform som kan alt.
Men glæder mig til at se resultatet, send gerne link til mig man kan jo kun blive klogere. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ellers ikke lige hvad jeg skulle lave det i hvis det skulle være nemt og et CMS system jeg kender til. Så synes ikke rigtigt jeg har andre valg muligheder. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Nick, men en hjemmeside med succes handler meget om design og brugervenlighed.

Der findes mange systemer som kan det du efterspøger og hvor det kan blive professionelt, wordpress er IKKE en af dem.
Wordpress kan, bare ikke på et niveau som hvis man bruger noget som er bygget derefter eller koder det fra bunden.

Kan nemt se det kan bygges i wordpress, så vel bare at komme i gang.
Ville dog selv vælge en anden vej. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan 100% godt frostå dig og det er bare lidt svært at lave sådan en side og det vil kræve rigtigt mange timers arbejde. Har du nogen ide hvad det ville koste at bygge sådan en side op?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Nej Nick, men en hjemmeside med succes handler meget om design og brugervenlighed.

Det er op til designeren, ikke wordpress. Du har ingen argumenter der understøtter dette. Du tager udgangspunkt i amatører der finder et tema og sætter op, ikke i dem der bruger det som udviklingsplatform. 

Firmaconnect.net:
Ville dog selv vælge en anden vej. 

Jeg ville 100% vælge Wordpress, men få nogen der ved hvad de gør til at lave det. Wordpress er stærkt og alsidig, men skal behandles på rette måde af de rette mennesker :-) 

Held og lykke

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et team som kan de fleste systemer også wordpress og vidste inden jeg skrev at jeg støder ind i mange wordpress tilhængere fordi det er det eneste de kan.

Har hørt de vildeste projekter herinde som folk vil lave i wordpress... lige fra forummer, portaler samt datingsider, ja hvorfor ikke også det her.

Igen, bruger meget wordpress men kun til det wordpress er stærk i.
Men sådan er vi jo alle forskellige 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  IN10SE Webdesign Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)