Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering af pakker fra lille webshop ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg er igang med at starte en mindre viksomhed op som er en Web-shop der sælger energi drik.

Vi er dog løbet ind i et lille problem ang. levering af vores vare, hvordan får man lavet en billig løsning til levering af vores pakker, det virker lidt krydret at give 170kr for at sende med postdanmark.

Har i evt. nolge forslag ? 

ALT hjælp modtages med åbne arme ! 

Venlig hilsen

Kasper Pers

XS-Energy.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det kan vi da hjælpe dig med! 

Vi kan sende dine pakker til dine kunder for 55kr. x-moms - det er incl. emballage, fragt, lagerleje osv. Så slipper du for selv at stå og pakke, og kan fokusere på at skabe vækst! 

Du kan se lidt mere om os på WeShip.dk og efterfølgende give mig et kald eller smide en e-mail, hvis du er interesseret!

Venligst

Lasse Juhl

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan jo starte med at ringe til post danmark. Så plejer man af kunne få et tilbud, vis man er et firma. Men det er nok ikke så meget du kan få der :/ ellers se på GLS, de plejer at være billigere ind post danmark ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse! 

Det lyder som om i har en super fornuftig service, og i skriver på jeres side weship.dk at

"WeShip kan integreres med alle webshop-platforme, fx Magento, Shopify, Smartweb, Dandomain osv osv." gælder dette også WooCommerce, hvis man allerede har en webshop sat op med dette, da det ville være et kæmpe arbejde at skulle lave hele sitet om?

Venlig hilsen 

Kasper Pers

XS-Energy.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvis der ikke allerede eksisterer moduler til det, (som jeg er meget sikker på, at der gør) så har vi har et par Wordpress udviklere ansat i vores søster firma Webstock så det er ikke noget, som skal stoppe os (:

 

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lasse, 

Fungere det også den anden vej rundt så i kan opdatere vare antal på lager osv.. ?

Indtil videre er jeres services den bedste vi har kunne finde, levere i også helt ud til kunden ? eller kun til pakkeshops ?

Jeg skal lige have snakket med min samarbejds-partner men indtil videre er jeres det klart mest tiltalende vi har set! 

Venlig hilsen 

Kasper Pers

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Mener du, om vi kan opdatere jeres varelager i WooCommerce, når der kommer nye varer på lageret? 

Vi leverer naturligvis pakken til kundens dør. Hvis kunden ønsker det. Hvis kunden hellere vil hente den hos den lokale pakkeshop, så er det der de får den (:

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)