Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! hvilken webshop skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg ville høre om i kunne anbefale nogle sites der tilbyder hjemmesider templates? jeg skal i gang med en webshop og kender ingenting til kodning, så det skal være nemt.

Jeg har prøvet wix.com det er dejligt nemt, men kan i anbefale andre?

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny2500:
Jeg ville høre om i kunne anbefale nogle sites der tilbyder hjemmesider templates? jeg skal i gang med en webshop og kender ingenting til kodning, så det skal være nemt.

Du skal prøve www.ditwebhotel.dk her får du webhosting for 5kr pr. måned og kan lave lige den webshop du ønsker se min som eksempel den koster kun 5kr og er lavet i Prestashop 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge et open source system.

Magento, OpenCart, PrestaShop eller måske Wordpress, Joomla eller Drupal med de rette plugins. Det er blandt de muligheder jeg ville undersøge.

Personligt ved jeg jo godt, hvad jeg selv ville vælge af de nævnte, men det er baseret på præferencer, og hvad jeg selv har arbejdet med. Du vil sikkert få masser af svar, hvor alle anbefaler det, de selv har prøvet eller arbejder i.

Systemerne er gratis, men du skal have købt eller udviklet et tema.

Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Jeg kan ikke se hvor jeg kan oprette en ny webshop gratis? vil gerne se templates nemlig

tak for dit svar :)

Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Emil

Du kender ikke nogen der tilbyder noget lignende som wix.com? HTML editor virkeret meget simpelt...

tak for dit svar

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny2500:

Hej Tom

Jeg kan ikke se hvor jeg kan oprette en ny webshop gratis? vil gerne se templates nemlig

tak for dit svar :)

Du kan ikke oprette den gratis, men den koster 5kr for webhosting pr. måned , her kan du så lave alt fra Magento, OpenCart, PrestaShop ,Wordpress, Joomla eller Drupal som andre også anbefaler.

Kigger du på prestashop hjemmeside eller Magento, Wordpress, Joomla eller Drupal så har de alle gratis plugin's samt temaer så du kan gøre din mere unik.

Håber det hjælper dig, tror seriøst ikke du kan finde et billigere tilbud på webhosting.

Vh 

Tom

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Kender du wix.com? kan man redigere på samme måde? jeg vil gerne have en færdig lavet template også kunnee redigere billeder og tekst, på samme måde som wix.com..

igen - tak fordi du tager dig tid til at svare

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

nej jeg kender den ikke - men syntes det ligner wordpres og magento  -  måske andre herinde kender wix.com 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet min webshop i wordpress, med et woocommerce modul, begge dele er open source og gratis. Jeg kender ikke så meget til wix.com andet end navnet.

Du kan jo tage et kig på min shop, du er også velkommen til at sende mig en privat besked, hvis du ønsker det.

http://pickapack.dk/

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Byebyebirdy Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale Magento. Bedste webshop open source system, med masser af themes og gode muligheder for at tilføje speciale plugins tracking codes og meget meget andet.

Har du flere spørgsmål som du ønsker uddybet kontakt mig venligst via mail. :)

Mvh

Dominik

Byebyebirdy.dk 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)