Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis freelance arbejde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle Aminoer,

Da jeg den seneste tid har haft få opgaver i mit forholdvis nye firma vil jeg gerne tilbyde min arbejdskraft gratis, for tildels at få opbygget nogle reference samt at få opbygget noget erfaring.

Interessede kan se hvad jeg har at tilbyde på min hjemmeside www.avada.dk og er velkomne til at kontakte mig på casper@avada.dk.

Med venlig hilsen


Casper Kjær-Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Rigtig fint tilbud.

Jeg har en side som jeg har haft i nogle år efterhånden www.moveyou.dk den kunne godt trænge til at blive frisket op med et nyt themes og design.

Bedste hilsner

Henrik


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle småting i Prestashop jeg godt kunne bruge en programmør til. Har det interesse?

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper
Du er mere end velkommen til at kigge forbi min hjemmeside og se om du kan bidrage med noget der. Noget du mener vil kunne gavne mig, hvis vi ændrer noget.

Www.lejenhandyman.dk

Lad mig hører fra dig hvis det noget for dig.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Jeg har i over 4 år arbejdet med en dansk klon af webshopsystemet osCommerce som er tilgængelig under navnet Unique Free. Unique Free er gratis og er i skrivende stund downloadet over 7000 gange.

Jeg er ikke selv "rigtig" programmør så det sker jævnligt at jeg løber ind i ting jeg gerne vil have lavet som mine egne evner ikke rækker til, og da Unique Free er gratis ville assistance fra en gratis programmør være meget meget velkommen ;).

Hvis det du laver er i orden (og der er jeg da sikker på det er) så skal jeg gene give mine varmeste anbefalinger af dig efterfølgende og takke for hjælpen ved at henvise kunder til dig der skal have lavet tilpasninger.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig til at høre fra dig

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt trænge til en relancering af min hjemmeside www.fredagsbariaarhus.dk, som har ligget stille i et halvt års tid, men som stadig får mange besøgende fra søgemaskinerne.

Den bliver genoplivet i løbet af det nye semester med nye features og tilbud, og her vil jeg gerne kunne vise et lidt mere spændende design til brugerne også - men har selv langt fra evnerne til at udføre det.

Din hjælp modtages med kyshånd.

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Gælder tilbuddet stadig!

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har nu skrevet tilbage til alle, og fået taget et par opgaver ind.

Opgaver kan stadig skrives på mail, og jeg vil tage et kig på de enkelte som tiden går.

Casper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)