Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Min  forretningspartner og jeg, har efter nogle møder, besluttet at vi gerne vil starte eget firma op. Nærmere betegnet, en online webshop hvor der skal sælges abbonnemeter på diverse produkter.

Vi har købt webhotel/domain og har tilmed fundet en wordpress skabelon som vi synes vældig godt om.

Det vil altså sige at vi pt. har brug for en dygtig programmør som kan hjælpe os med at oprette vores webshop i Magento el. lign.

Det skal nævnes at vi er i opstartsfasen og derfor er pris en væsentlig faktor.

Al information el. kritik er kærkommen.

Med venlig hilsen

Resender

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Resender

Vi har lavet mange Magento Webshops, og kan være behjælpelige med alt fra opsætning af Magento, betalingsgateway, design til sparring omkring nethandel og SEO mv., idet vi har gjort os mange erfaringer med vores egen webshop (Makalay.dk) igennem mere end 10 år.

Vores priser er yderst fair, og vi kan levere til fastpris, timepris eller på mdr. abonnement.

Men giv os et kald eller send en mail, så kan vi prøve at guide Jer igennem junglen - også uden i behøver købe noget af os.

Se mere på www.webstock.dk

Mvh.

Mikkel Juhl

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Resender, 

Hvis du giver mig din mail, eller sender mig en PB - Kan jeg sagtens sætte dig i kontakt, med en masse dygtige, og kompetente folk, som kan hjælpe dig, med en yderst attraktiv løsning. 

Forsat god dag! 

Mvh, 

Frederik 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Resender,

Jeg vil anbefale dig at læse denne artikel jeg har skrevet omkring valg af e-handelsplatform.

Dertil er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig med yderligere information for et overslag :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)