Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adsense pub id.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. For jeg er kommet i et lille problem. Min konto hos google adsense er blevet deaktiveret på grund af inaktivitet. 

Jeg vil gerne have den åbnet igen. Jeg skal bruge mit google adsense pub id, og kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg finder det henne. Jeg har prøvet og google mig lidt frem, og kigget på youtube uden held. Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig. 

/Martin

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google har lavet denne vejledning til hvordan du finder dit publisher-/udgiver-ID.

 

Hvis du har en side, hvor du har AdSense liggende på, kan du finde dit Publisher ID i annoncekoden.

F.eks.

<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-****************";
/* 300x300, created 12/12/08 */
google_ad_slot = "8765**21";
google_ad_width = 300;
google_ad_height = 300;
 //-->
< /script>
< script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
< /script>

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen min gamle hjemmeside er slettet, så har ikke mulighed for at få fat i de oplysninger der. 

/ Martin 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogen der kan hjælpe mig ? 

/ Martin

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Jamen min gamle hjemmeside er slettet, så har ikke mulighed for at få fat i de oplysninger der. 

Du har måske ikke brug for at vide dit Publisher ID

Hvis du læser på Google's vejledning, står der "For at beskytte din konto og gøre det lettere for os at finde kontospecifikke detaljer kan du blive bedt om at oplyse dette id, når du kommunikerer med Google.". Det betyder, at du muligvis kan få hjælp fra Google, uden at du behøver at have dit Publisher ID ved hånden. Har du prøvet at kontakte dem, for at se om de kan hjælpe dig med at fremskaffe dig Publisher ID?

Hvis du kontakter Google for at få dem til at hjælpe dig med at finde dit Publisher ID, og derved genaktivere din AdSense-konto, kan du evt. tilbyde at hjælpe dem med følgende oplysninger:

  • Hvilket website ansøgte du til, da du ansøge om at deltage i AdSense-programmet?
  • Hvilken emailadresse/Google-konto er din AdSense-konto tilknyttet?
  • Hvornår ansøgte du om at deltage i AdSense-programmet?

Find en kopi af din hjemmeside eller emails fra AdSense

Har du på noget tidspunkt lagt din AdSense-kode ud på din (nu slettede) hjemmeside? Hvis du har det, er der to muligheder for at finde dit Publisher ID ad den vej:

  1. Du kan søge på "site:minside.dk" (hvor du erstatter "minside.dk" med dit domænenavn). Så kan du se om Google stadig har en kopi liggende af din side, hvor du kan finde dit Publisher ID på.
  2. Du kan søge på Archive.org, hvor det også kan være, at de har en kopi liggende af din hjemmeside.
  3. Du kan se om du har en kopi, af den email du modtog fra AdSense-programmet, da du ansøgte i første omgang, eller om dit Publisher ID måske fremgår af den email , du har modtaget om at din AdSense-konto er blevet lukket pga. inaktivitet.
  4. Du kan også se, om du har en lokal kopi af din hjemmeside liggende på din egen computer. Det er nok ikke så relevant, hvis du har brugt Wordpress el. lign., men i stedet har kodet på din egen computer. 

Anmod om at åbne en ny Google Adsense-konto

Hvis du stadig ikke har held med hverken den ene eller anden metode for at få fundet dit Publisher ID og/eller genaktiveret din AdSense-konto, kan du i stedet overveje at åbne en helt ny AdSense-konto. Det kan dog godt være en god idé, at informere AdSense-folkene om det før du gør det, da du nok skal have en dispensation for at åbne mere end én AdSense-konto.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)