Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejlmelding i Wordpress. Søger en wordpress kender, der kan hjælpe.!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Wordpress hjemmeside kommer med følgende fejl når jeg prøver at opdaterer mine plug-in's:

Parse error: syntax error, unexpected $end in /var/www/mustsee.dk/public_html/wp-admin/includes/class-wp-upgrader.php on line 1160

Derudover vises følgende meddelelse også i toppen af min wordpress kontrolpanel:

Den automatiske opdatering af WordPress lykkedes ikke - prøv venligst igen nu.

Når jeg trykker på "prøv venligst igen nu" sker der intet.

Hvad gør jeg ...? 

Mvh og tak
Henrik

mustsee.dk

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har haft åbnet og gemt filen i en tekst editor kan det være problemet, har du haft den åbnet i notepad eller lignende?

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har ikke haft det åbent nogle steder. Det er opstået efter en opdatering af wordpress. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, for kan ikke opdatere noget længere?

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det er ikke så meget at gå efter så, jeg ved at der nogle gange opstår problemer med filerne hvis de gemmes i forkert encoding, så jeg ville starte med at åbne filen som giver problem i dreamweaver eller ligenende (ikke notepad) og se om den ser ok ud i bunden - evt slette ekstra linjeskift mm. efter sidste tegn..  Så vil jeg gemme den og uploade den igen (også selvom du ikke kan se en synlig ændring) - Men når du siger du ikke har rettet i den så er det måske tvivlsomt. 

Har du opdateret dit theme, eller din wordpress version forud for dette?

/Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var efter en opdatering af wordpress at den kom med meddelelsen om at jeg skulle opdaterer igen pga fejl. Men når jeg prøver at opdaterer igen sker der intet? Og efterfølgende kan jeg ikke opdaterer plug-ins eller noget, da den så kommer med ovenstående fejlkode?

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke så godt, jeg synes stadig du skal forsøge det med at åbne filen i dreamweaver eller lignende og tjekke slutningen på filen hvorefter du gemmer den og uploader den igen... Måske du skal opdatere dit theme også? 

Men jeg tror desværre ikke jeg ved nok om det til at kunne fikse det uden at have det i hænderne, beklager :(

/Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en backup (hvilket du selvfølgeligt har :D) er det muligvis ved at være den tid! :(

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sandsynligvis en konflikt mellem den nye wordpress version og et af dine plugins

prøv at deaktivere alle plugins ( som du har mange af)

og kør opdatering igen

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en php fejl i en wordpress 'core'-fil den er galt med, så det burde ikke være et plugin der skaber det.

Prøv at download samme version af wordpress som du kører med fra wordpress.org, find den pågældende fil (wp-admin/includes/class-wp-upgrader.php) i den wordpress zip fil du har downloadet, og upload den igen til dit website (overskriv den nuværende fil) via FTP.

Og tag backup af filen inden du overskriver den.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)