Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man står der for enden af vippen, og det går op for én hvor langt der er ned. Tør jeg springe?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Pura Utz Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer.

Jeg skriver egentlig det her indlæg fordi jeg har brug for moralsk opbakning. Jeg har nu i to år drømt om at starte min virksomhed, og igår fik jeg endelig grønt lys fra banken. Næste uge bliver mit ApS stiftet og så er jeg for alvor igang. (selvom jeg jo har været 'igang' i laaang tid)

Nu står jeg så her for enden af vippen, og det er (sgu) med ærefrygt! Jeg bliver hammer nervøs, og fokuserer enormt meget på alle mine begrænsninger/udfordringer, og kan ikke lade være med at tænke om jeg tør. Men jeg vil selvfølgelig ikke vende om, jeg ved, at jeg vil springe.. Men alle de her tanker gør, at jeg tvivler på mig selv som selvstændig erhvervsdrivende. Kan du nikke genkendende til mine følelser/tanker? Hvis ja, hvad gjorde du så?

Håber, at der findes nogen derude som kan give lidt sparring (eller et spark bagi).. :)

Vh Anna

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv solgt min iphone og snart også solgt min PlayStation med alle mine spil (jeg elsker mit elektronik) og er ved at bruge alle mine penge på mit tøj projekt. Skal måske også låne penge til det, men jeg tror bare så meget på mit projekt at jeg ved at jeg ville fortryde det vis jeg ikke gjorde det. Du ville have brugt 2 år på nåde der ikke bliver til nåde, og det er da spild af tid. Når du har brugt så langt tid på det, så må alt være klart :) Du skal bare gøre det, for ellers vil du komme til at fortryde det   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

bare gå igang med det- det gjorde vi andre også . Det er jo ikke som at vandre alene i Sahara -at blive selvstændig. der er masser af hjælp og råd at få henad vejen. Du er på ingen måde helt alene

hvis du har et Aps og været igang i  lang tid ved du jo også noget om hvad det handler om ?

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Pura Utz Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét er jo dét.. Man tror så meget på sit projekt, og man føler også personligt at det er drøm som vil gå i opfyldelse! Og man satser alt - som du jo virker til at gøre! Men det kræver virkelig også noget is i maven, og en klar idé om i hvilken retning man bevæger sig. Men vil du stadig sige, at du synes det er det hele værd?

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Pura Utz Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TAK :) Jeg kan virkelig heller ikke vende om nu! Og det er måske også det der skræmmer mig lige nu.. Jeg får nemlig tanker om at jeg vandrer rundt derude i Saharas ørken helt alene :) Og at dét med at starte som selvstændig nu, er en radikal drejning i hvordan mit liv vil blive de næste par år.. (i stedet for at vælge et lønmodtager job med fastsatte arbejdstider, og ikke mindst en fast løn)

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Pura Utz Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igang i lang tid med at forme ideen, konceptet og alt det.. Og debatteret med mig selv om hvorvidt jeg skulle gøre det, men jeg har ikke startet min virksomhed før nu.. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

sandt at sige virker det vel til at du med stiftelsen af dit ApS og igang i lang tid med projektet - har taget springet og nu hænger i luften på vej i springet

Derfor er der ikke så voldsomt meget at overveje - nu er det om at få springet smukt og ikke lande på en maveplasker

Du skal først og fremmest ha lidt is i maven og en god del tålmodighed. Jeg kender ikke dit projekt men vil tro, at der let kan gå både 6 og 12 mdr før du har en indtjening der ligner det du kunne ha ved et lønmodtager arbejde.

Det er du nødt til både økonomisk og mentalt at være indstillet på.

Så er det bare at følge din forretningsplan, holde realistiske budgetter - bruge hvor det er nødvendigt og spare hvor det er muligt (køb need to have og vent med nice to have) - lave delmål som er realistiske OG arbejde fuldt tid sten hårdt med at skaffe det resultat du vil ha - ikke frygte kundekontakt eller noget - men sten hårdt arbejde

Så vil du se du ikke er i Sahara og du vil finde mange ligestillede herinde og andre steder. god vind med det
Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke startet det i nu, men alt er på plads nu og jeg skal til et møde med nogle tøj leverandører i næste uge, og så kommer jeg rigtig i gang :) Jeg er sikker på det vil være det værd vis det kommer til at gå godt. Jeg kommer til at arbejde med noget som jeg elsker, og med mange interessante mennesker. 

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Pura Utz Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indsparket John. Jeg har mange gange læst dine blogindlæg, og de er rigtig gode/nyttige. Tak for dem!! :)

Jeg er i fuld gang ja, men blev pludselig ramt af en kæmpe nervøsitet! Men NU, nogle dage senere, så tvivler jeg ikke mere!

 

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Pura Utz Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det også meget anderledes nu, efter nogle dage. Nu er jeg ikke i tvivl mere..

Held og lykke med dit! Du har jo fuldstændig ret - man skal arbejde med noget man elsker, og med masser af spændende mennesker! Hvad mere kan man ønske sig? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)