Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hejsa, jeg leger lidt... giv mig lidt pointers :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino,

Da surftown havde det her tilbud med hjemmesider forleden valgte jeg at købe en da jeg havde hørt om det hersens affiliategøjl og jeg gerne ville lege lidt med det - intet alvorligt, om det ender med 0 kroner så har det været sjovt at prøve af - og så _er_ det prøvet :D

Jeg har aldrig i mit liv lavet noget på nettet af den slags og alt er klippeklistret i paint, så før du klasker dig på maven af grin, så bear with me :)

Er jeg tooootal på vildspor her, eller ser det bare NOGENLUNDE ud til jeg i det mindste har fattet ideen?

Den er selvfølgelig slet slet ikke færdig...

Alle råd modtages med kyshånd - også de dumme <3

Tak!

www.proteinguf.dk

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er ikke særlig responsive på mobilen, har du overvejet at bygge din side op i Wordpress istedet. Det vil også gøre det meget nemmere mht. SEO. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit baggundsbillede, http://proteinguf.dk/wp-content/uploads/2013/08/background.png fylder 3.2MB, det er pænt meget og tager lang tid at downloade, selv på en hurtig forbindelse.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg ikke gjort det i netop WordPress? :-) 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde faktisk tænkt over det, men glemte det igen. Mange tak :-) 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da fint :) Måske skal du øve dig lidt i photoshop eller illustrator på at lave tekst med grafik. Det der blå-lilla tekst er måske lidt i overkanten  - nå ja, og igen dine fritlægnings evner skal du også arbejde lidt på. Men hvis du har lavet det i paint, er det da meget godt gået :D 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

PjatterBare:
Har jeg ikke gjort det i netop WordPress? :-) 

Jo

Jeg ville få flyttet de 3 social iconer i toppen hvis de ikke skal bruges til noget, og så få noget tekst på kreatin siden, så den ikke er tom.

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da godt ud, og beviser åbenbart hvor nemt WP er for selv begyndere :-)

Bare man har det rigtige tema, så kommer man langt!

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Nielsen:

Det da fint :) Måske skal du øve dig lidt i photoshop eller illustrator på at lave tekst med grafik. Det der blå-lilla tekst er måske lidt i overkanten  - nå ja, og igen dine fritlægnings evner skal du også arbejde lidt på. Men hvis du har lavet det i paint, er det da meget godt gået :D

Noteret... jeg googlede bare og så brugte jeg et eller andet onlinetool :) Fritlægning! Jeg kæmper virkelig med det.. men ugh!

Martin Kjærgaard Jensen:

Jeg ville få flyttet de 3 social iconer i toppen hvis de ikke skal bruges til noget, og så få noget tekst på kreatin siden, så den ikke er tom.

Jeg er kun lige gået i gang med at rode med det, så det derfor :) Hvorfor der er en kreatinside overhovedet var for at man kunne se hvordan det ville være... Surftown siger dog jeg ingen måde har at gøre siden inaktiv mens jeg laver på den... 

rentebasen:

Det ser da godt ud, og beviser åbenbart hvor nemt WP er for selv begyndere :-)

Bare man har det rigtige tema, så kommer man langt!

Taxa :)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Faktisk rigtig godt gået!

Men som sagt før, ville jeg også købe eller prøve 30 dages trial på enten Photoshop eller Illustrator.

Jeg vil også mene at du skal bruge et nyt logo, da det vil få din side til at fremstå mere proff.

Nu ser jeg fra en mobil, og kan se at den ren faktisk er responsiv, og på den måde kan jeg godt lide, sådan så du ikke skal side og scrolle med små menuer osv.
Så er din desktop agtigt. Alligevel syntes jeg at der hvor du trykker for at se dine sider er irriterende da den er så desktop agtig i forvejen, kunne man lige så godt kunne se dem.

Mvh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)