Jeg er heller ikke fan af Tupperware. En sælger kan være noget så smooth talking og være noget så yndig at kigge på, men hvis produktet/prisen ikke er iorden, så går jeg et andet sted hen. Jeg er yderst pris/kvalitets-bevidst og jeg hader når folk ikke laver et ordenligt baggrundstjek af markedet. Men simpelthen prøver på at sælge folk en ting som de ved kan købes en del billigere et andet sted. Det er ikke god stil i min verden, og jeg har godt nok ikke lyst til at tjene penge på den måde. For en måned siden var jeg nede hos 3 og aflevere en router tilbage for min kæreste. Hun var nede og beklage sig over at nettet kørte dårligt, hun havde en doongle fra 3. Sælgerens svar var at hun kunne få sig en router fra 3 istedet. Han nævnte bare ikke hvad den kostede og han lod hende få 2 abonnementer istedet. Det er fandme dårligt af en sælger. Det tog mig 2 mins at konstatere at doonglen virkede perfekt, men det var hendes computer som var yderst langsom og gammel. Sælgeren skal sgu da ikke bare tænke i provision og salg. Tænk da på at service en kunde. Her kommer der en ung kvinde ind som ingen forstand har på computere, og så snører han hende sådan. Han fik også en smøre uden lige og trak sine følehorn til sig og tog routeren tilbage. Det manglede da også bare. Det er sgu da at snyde folk som er naive, og så kan man naturligvis altid sige man skal læse det med småt. Uanset hvad, så er det pisse dårlig stil. Når jeg sælger ting og sager, så er det vigtigt for mig at kunden går derfra med et smil om munden ved at han har gjort en god handel. Og jeg bliver glad fordi jeg har tjent lidt mønt og samtidig haft en glad kunde. Jeg får det helt dårligt hvis folk tror jeg har snydt dem. Kim |
jacob:Nicolaj...
Hvis nu.........
Du feks. Fik en anordning til din mobil Tlf.....
Som jeg ved et ganske simpelt apparat kunne vise dig ....ved hjælp af en lige så simpel måling...
At din Tlf pludselig havde en reducering af strålingen på op til 90%
Var du så overbevist nok til at ville købe det..
:-)
Ja, det ville jeg måske og det tror jeg også mange mobilproducenter ville. Men der skal mange flere tests til før du kan bevise, at det ikke er tilfældigt. Netop derfor kan man ikke bruge de mange vandrehistorier om helbredende plastre og drikke til noget som helst. Mange af personerne kan heller ikke betegnes som neutrale, da de både er kunder og forhandlere.