Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at trykke fly'ers ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

A6 flyers, 4+4 90g:
1000 stk: 330,-
5000 stk: 455,-

130g:
1000 stk: 385,-
5000 stk: 668,-

170g:
1000 stk: 440,-
5000 stk: 765,-

250g:
1000 stk: 675,-
5000 stk: 1085,-

Se evt mere på min hjemmeside :) 

Venlig hilsen
Alex

Alle priser er ekskl. moms og fragt, og forudsætter trykklare filer. 

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:
Det er skam dyrt, og det er også derfor vi er de eneste i Danmark som benytter os af det.

Som nævnt i jeres anden tråd med visitkortene, er det ikke helt sandt, så jeg forstår ikke hvorfor det skal pointeres i hver tråd.

Som jeg kommenterede i den anden tråd:
"Vi har i omkring et år nu tilbudt de nævnte RIVES papirtyper, og ca. 100 andre."

God dag til alle :-)

Venlig hilsen
Alex
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Sobocki:

Kuyatryk:
Det er skam dyrt, og det er også derfor vi er de eneste i Danmark som benytter os af det.

Som nævnt i jeres anden tråd med visitkortene, er det ikke helt sandt, så jeg forstår ikke hvorfor det skal pointeres i hver tråd.

Som jeg kommenterede i den anden tråd:
"Vi har i omkring et år nu tilbudt de nævnte RIVES papirtyper, og ca. 100 andre."

God dag til alle :-)

Venlig hilsen
Alex



Nu ikke så hurtig Alex.

Hvis du havde styr på dit papir ville du vide at både vores og dine Rives papir er kun i 250 gsm.
Det jeg tilbød var 270-432 gsm, hvilket altså må betyde det ikke er vores Rives serie jeg snakker om.

Det jeg snakkede om var nemlig vores Mohawk Super Fine Paper, som ingen andre har.

Dejlig dag til dig også ;)

Hilsen

Asger 
Kuyatryk
 

Mvh
Asger Emborg

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  idea max Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg vil gerne vide hvordan det forgår med uddeling, jeg tænker på område, antal og pris?

Mia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi deler primært ud i hovedstadområdet indtil videre men vi tager gerne til andre byer hvis transporten bliver betalt :) Vi deler alle antal ud og kan både dele ud på gaden til forbipassende eller få dem delt ud til husstande. Vi tager normalt 1kr per stk når vi deler ud til forbipasserende og 70 øre når de skal deles ud til husstande. Vi har et tilbud kørende som kun gælder virksomheder/privat personer herinde på Amino det gør at prisen for uddeling bliver 90 øre i stedet for 1 kr per stk. 

Har du en bestemt målgruppe du gerne vil have vi deler ud til så tager vi noget extra for det. Vi kan også lave en aftale hvor du betaler for de timer vi deler ud i.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)