Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontraktbrud, kunne jeg have fået mere?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hagbart:
Denne sag spøger i mit hoved siden jeg tilbage i 2003 mistede en stor kunde.

Hvorfor spilde sin tid med at tænke på om man nu kunne have fået mere ud af en dårlig sag ?. Håber da du har noget bedre at bruge din tid på. Du lærte vel at tage forholds regler efter den sag og så kom der jo alligevel noget positivt ud af sagen. Og hvis du bliver ved med at køre i de gamle sager ender du bare som dem der bliver ved med at spamme din tråd her på Amino. Og det må jo så være et skræmmende eksempel nok til at man skal se at komme videre.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skam kommet videre :-) De var bare en rigtig stor kunde som jeg gik glip af og jeg er sikker på at jeg også mistede en anden stor kunde da jeg ikke have fået den første :-( så vi taler om mange penge. men advokater kunne ikke komme på tale da de ville have kørt mig træt og konkurs før jeg evt. vandt en sag over dem.

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den korte bemærkning til sagen er  -  nej du kunne nok ikke have fået mere. Ikke fordi, at du ikke var berettiget til det, men fordi du ikke kunne løfte din bevisbyrde.

Hvad angår advokater og vores høje salær - så vil jeg medgive dig, at det koster penge at gå til advokat, men i nogen tilfælde kan det være endnu dyre at lade være! Et godt råd til dig er dog at tjekke din erhvervsforsikring - måske har du allerede en retshjælpsforsikring, der faktisk dækker omkostningerne til advokaten i kommende retssager. Og hvis ikke du har er sådan forsikring så skynd dig at tegne en. Så er du den bekymring mindre.

Med venlig hilsen

 

Anja Linde

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Tak for dit svar, men jeg kunne nu godt løfte den bevisbyrde, da man ikke laver en runderingsbeskrivelse hos en kunde, med mindre at man skal starte op hos kunden, det bevis havde jeg på diktafon og fakturaen bekræfter jo at jeg har brugt tid på opstarten hos firmaet.

Det er ikke særlig tit at større selskaber skifter vagtselskab og derfor kunne jeg nemt have bevist at jeg havde fået kunden, da min sælger som skaffede kunden kunne bevidne dette.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart

Dit endelige problem var vel som jeg læste det, at du for sent opdagede dine rettigheder, grundet ny forældelses lov.

Det har jeg selv fået at mærke, selvom jeg også kunne løfte bevisbyrden, og kunne have vundet pågældende sager, så er der åbenbart intet at gøre, når der er indtrådt forældelse. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at jeg ikke kan få noget idag, men bare det at jeg måske kunne have fået eks. 500.000 kr kunne have stillet mit firma og fremtid helt anderledes. Men det er forsent nu, det bedste ville jo have været at firmaet bare havde underskrevet kontrakten, men deres daværende leverandør tilbød dem vist en meget fordelagtig pris, hvis ikke gratis tilsyn bare for at holde på kunden, da jeg lige havde snuppet en kunde fra det firma 6 mdr. før og de ville derfor holde mig væk fra området. Det er den måde de store spillere kan tryne de små på....desværre.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)