Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at lave min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino'er!

Denne besked er nok mest rettet imod de personer som laver hjemmesider, omend det er freelance eller som virksomhed.

Jeg er igang med at få en hjemmeside op at køre, og den er forholdsvis simpel. Den kommer til at handle om kost.

Designet er jeg meget åbent overfor, hjemmesiden skal bare være forholdsvis simpel og bære et præg af at den handler om kost.

Jeg har et domæne og vil gerne have siden lavet i wordpress.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig med, hvor meget jeg skal slippe for at få en sådan side op. + vil gerne have et logo lavet også
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kalomda.

Du er meget velkommen til, at kontakte mig på kevin@projs.dk, så kan vi finde en lille pris til dig :) 

Er selv studerende Datamatiker, så vil kunne smide noget tid af i min fritid til dit projekt :)

- Kevin

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej koloma

Hvis du skriver til Alexander.godsk@live.dk, så finder vi en super fair pris - vi er igang med et nyt projekt, hvor vi skal bruge nogle referencer, så prisen vil være til din fordel :-)

De bedste hilsner
Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dét kan vi sagtens hjælpe dig med, til en super fair pris, fra kun 899,- og dertil kan vi lave et logo for 749,-

Du kan se alle vores referencer her: retromedia.dk

Har du spørgsmål, eller andet, er du mere end velkommen, til at kontakte os.

Mvh,

Retromedia.dk

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kalomda

www.simplewebhouse.dk har nogle rigtige gode og billige priser til et wordpress eller joomla CMS løsning, og laver også rigtige gode logoer. Alt er designet fra bunden og lige efter dine ønsker.


Du kan finde vores priser inde på siden, og mon ikke vi sammen kan finde en god løsning til dig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)